۱۶ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۷۴۶۴۹
عضو خبرگان رهبری:

رهبر انقلاب فرماندهی با درایت برای نیروهای مسلح است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه گفت: هم اکنون به برکت انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری به عنوان یک مجتهد عادل فرماندهی کل قوا را بر عهده دارد.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي، عضو خبرگان رهبري


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری شب گذشته در دیدار جمعی از فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی مستقر در پادگان امام رضا (ع) این شهر اظهار داشت: فلسفه وجودی نیروهای مسلح در دین مبین اسلام، دفاع از تجاوز بیگانگان و صیانت از آموه های دینی است.

وی خاطر نشان کرد: اسلام به عنوان یک دین الهی و مترقی هیچگاه اجازه تجاوز به دیگر ممالک را نداده است، از این رو تجهیز به عالی ترین فناوری برای دفاع از کشور و اسلام ضرورت دارد.

امام جمعه مراغه  اظهار داشت: قبل از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی انسان های شایسته و مومن زیادی در بدنه ارتش وجود داشته و در به ثمر رسیدن انقلاب نقش بسزایی ایفا کردند.

عضو خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: هم اکنون به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی مقام معظم رهبری به عنوان یک مجتهد عادل در راس ارتش قرار گرفته و فرماندهی کل قوا را بر عهده دارد.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی از فرماندهان ارتش خواست همواره پیرو ولایت بوده و در جهت افزایش اقتدار و توان نظام جمهوری اسلامی تلاش کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: رهایی بندگان مومن خدا از بند اسارت از اهداف مهم قیام امام حسین (ع) بوده و افراد زیادی نیز در طول تاریخ این راه را ادامه داده و جان خود را در این راه فدا کرده اند.  امام راحل نیز همین راه را با اخلاص ، شجاعت و صلابت ادامه داد و انقلاب شکوهمند اسلامی را به پیروزی رساندند./935/د102/ص

ارسال نظرات