۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۷۴۶۰۵۹
سردار شریف:

اسرائیل دستاوردی جز بی آبرویی نداشته است/ تفکر مقاومت الهام گرفته از قرآن است

اسرائیل دستاوردی جز بی آبرویی نداشته است/ تفکر مقاومت الهام گرفته از قرآن است
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در جنگ غزه خداوند متعال چشم و گوش صهیونیست ها را کر و کور کرد و نیروی مقاومت از دیوارها عبور کردند و نظامیان را به اسارت گرفتند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار رمضان شریف سخنران مراسم راهپیمایی مردم مومن و انقلابی قم در حمایت از کودکان مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه 43 روز از مقاومت رزمندگان اسلام در مقابل اسرائل غاصب گذشته است، گفت: امروز بار دیگر چهره کریه رژیم صهیونیستی به جهانیان نشان داده شد.

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه 75 سال جهان شاهد آوارگی و کشتار مردم مظلوم فلسطین بود، عنوان کرد:  75 سال خانه های فلسطینیان خراب و خانه های اسرائیلی ها آباد شد؛ تاریخ مبارزات 75 ساله فلسطین با رژیم صهیونیستی، تاریخی پر رنج و غصه برای صاحبان اصلی سرزمین فلسطین است.

سردار شریف با تاکید بر اینکه 75 سال اسرائیل تلاش کرد مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شود، تصریح کرد: اسرائیل دنبال تضمین منافع اروپاییان و آمریکا در غرب آسیا بود ولی اراده خداوند بر این بود که با ظهور انقلاب اسلامی تاریخ به گونه ای دیگر رقم بخورد.

وی با اشاره به اینکه اسرائیل تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی یکه‌تاز میدان و به دنبال تحقق استراتژی نیل تا فرات بود، گفت: در سالهای اخیر به برکت تدابیر رهبر معظم انقلاب اسرائیل حصار بتنی 27 کیلومتری در اطراف خود کشید؛ آنها فهمیدند که گسترش سرزمین در بین مسلمانان غیر ممکن است.

رییس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ادامه اضافه کرد: مردم فلسطین خواستار آزادی سرزمین مادری خود هستند، امام خمینی(ره) این نوید را دادند که اسرائیل از صفحه روزگار محو خواهد شد؛ اقتدار مصنوعی اسرائیل که به خورد افکار عمومی داده شد در حال فروپاشی است.

سخنگوی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه اسرائیل گفته همه ارتش های عربی نمی توانند شکست را به او تحمیل کنند، ابراز کرد: شاگردان امام در جنگ 33 روزه لبنان اولین شکست را به رژیم صهیونیستی چشاندند؛ از سال 2006 تا کنون چندین نبرد اسرائیل با جبهه مقاومت رخ داده و در همه این درگیری ها اسرائیل برای صلح و سازش به التماس افتاده است.

سردار شریف با بیان اینکه در این جنگ اسرائیل خواست چهره شکست ناپذیری از خود نشان دهد، افزود: اقتدار اسرائیل در اطلاعات، ارتش و رعب و وحشت خلاصه می شود که در هر سه مورد شکست خورد، اگر روز چهارم آمریکا به فریاد اسرائیل نمی رسید، شیرازه رژیم صهیونیستی از هم پاشیده بود.

وی با تاکید بر اینکه حتی غیر نظامیان فهمیدند که بمباران شهر فاقد پدافند هوایی آبرو و حیثیت رژیم صهیونیستی را از بین می برد، تصریح کرد: در همه دنیا جنگ قانون و مقررات دارد، صهیونیست ها به دلیل عصبانیت از ضربه ای که خوردند نمی دانند چه کار می کنند، آنها جرئت حمله زمینی را ندارند، دستاورد اسرائیل غیر از، از بین بردن آبروی نداشته چیز دیگری نبود.

رییس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: در این جنگ خداوند متعال چشم و گوش صهیونیست ها را کر و کور کرد و نیروی مقاومت از دیوارها عبور کردند و نظامیان را به اسارت گرفتند.

سردار شریف ضمن تاکید بر اینکه تمام کشتاری که از مردم فلسطین در این روزها شده به حساب آمریکا است، تصریح کرد: آمریکای جنایتکار ماهیت خود را به جهانیان نشان داد؛ این عملیات برکاتی برای همه آزادگان جهان داشت، اسرائیل در صحنه رسانه و افکار عمومی صحنه را باخت و این راهپیمایی هایی که در دنیا بر علیه اسرائیل انجام می شود یک واقعیت مسلم است.

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز طرح صلح آبراهام آمریکا به موزه تاریخ پیوست، اظهار داشت: شاگردان سردار سلیمانی در یک عملیات آبروی نداشته اسرائیل را بر باد دادند، مطمئن باشید که شاگردان سردار سلیمانی این پیروزی را امتداد خواهند داد و با پیروزی بیت المقدس به پایان می رسانند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا اعلام کرده زمانی جنگ را پایان می دهیم که حماس پایان یافته باشد، گفت: فکر و اندیشه مقاومت از متن قرآن گرفته شده و الهام گرفته از انقلاب اسلامی است، تفکر مبارزه با صهیونیسم در بین همه فلسطینیان وجود دارد و فکر و اعتقاد را با بمب و موشک نمی شود از بین برد.

رییس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه حمله به بیمارستان الشفا نشان دهنده از هم پاشیدگی سیستم اطلاعاتی اسرائیل است، عنوان کرد: ایجاد زحمت برای فلسطین روحیه مقاومت را افزایش می دهد، مردم فلسطین به این نتیجه رسیدند که در مقابل ظلم ظالم باید ایستاد.

ارسال نظرات