۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۷۴۴۵۳۱
رئیس اداره خانواده حرم حضرت معصومه طرح کرد؛

سفیران کریمه در راه 12 استان کشور

سفیران کریمه در راه 12 استان کشور
رئیس اداره خانواده حرم بانو کرامت از اعزام سفیران کریمه به 12 استان و حضور در بیمارستان‌ها، برنامه‌های رسانه‌ای و گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و ائمه جمعه و حضور در حاشیه شهرها و مناطق محروم خبر داد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام فلاح‌پور رئیس اداره خانواده حرم مطهر بانوی کرامت اظهار کرد: به مناسبت ایام شهادت بانوی کرامت کاروان‌های سفیران کریمه در استان قم و ۱۲ استان دیگر از جمله تهران، اصفهان، ایلام، مازندران، سیستان و بلوچستان، گیلان، کرمان، بوشهر، کردستان، کرمانشاه، البرز و خراسان رضوی برنامه‌های متنوع فرهنگی اجرا خواهند کرد.

وی افزود: حضور در بیمارستان‌ها، برنامه‌های رسانه‌ای و گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا و ائمه جمعه از مهم‌ترین فعالیت‌های سفیران کریمه در استان‌ها است.

رئیس اداره خانواده حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه هر کاروان سفیران کریمه شامل سخنران، مداح و خادمان حامل پرچم متبرک حضرت معصومه سلام‌الله علیها است، ادامه داد: از دیگر فعالیت‌های سفیران کریمه در استان‌ها حضور در مجالس عزاداری مساجد و حسینیه‌ها، حضور در مراسم حاشیه شهرها و مناطق محروم به همراه پرچم متبرک حرم مطهر بانوی کرامت و توزیع متبرکات فاطمی در میان مردم است.

وی خاطرنشان کرد: سفیران کریمه از ۲ آبان‌ماه از حرم مطهر بانوی کرامت اعزام شدند و تا جمعه ۵ آبان‌ماه در استان‌ها حضور خواهند داشت.

ارسال نظرات