۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰
کد خبر: ۷۴۳۲۱۵

دو عامل تعیین‌کننده‌ آینده جنگ فلسطین با اسرائیل

دو عامل تعیین‌کننده‌ آینده جنگ فلسطین با اسرائیل
حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای در آخرین روز قدس فرمودند: اسرائیل نه یک کشور، که یک پادگان تروریستی علیه ملّت فلسطین و دیگر ملّت های مسلمان است. 
به گزارش خبرنگار گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان 1402 مصادف با روز جهانی قدس خطاب به امت اسلامی و ملت ایران تاکید کردند: ماجرای فلسطین همچنان مهم‌ترین و بزرگ‌ترین مساله مشترک امت اسلامی است و  مبارزه با این رژیم سفاک مبارزه با ظلم و تروریسم است که این وظیفه همگانی است.

صهیونیست ها فلسطین غصب‌شده را از روز اوّل به یک پایگاه تروریسم تبدیل کرده‌اند. اسرائیل نه یک کشور، که یک پادگان تروریستی علیه ملّت فلسطین و دیگر ملّتهای مسلمان است. 

تغییر موازنه‌ قوا در دنیای کنونی به نفع دنیای اسلام

امروز دیگر وضع جهان، مانند آن روز نیست؛ ما باید این حقیقت را همواره در نظر داشته باشیم. امروز موازنه‌ قوا به نفع دنیای اسلام تغییر یافته است. حوادث گوناگون سیاسی و اجتماعی در اروپا و آمریکا، ضعفها و اختلالات عمیق ساختاری و مدیریّتی و اخلاقی غربیها را در برابر جهانیان عریان کرد.

عوامل سرنوشت‌ساز آینده: تداوم مقاومت در سرزمین‌های اشغالی و حمایت جهانی مسلمانان از مجاهدان فلسطینی

دو عامل تعیین‌کننده‌ آینده جنگ فلسطین با اسرائیل

دو عامل مهم، تعیین‌کننده‌ی آینده است: اوّل ـ و مهمتر ـ تداوم مقاومت در داخل سرزمین های فلسطین و تقویت خطّ جهاد و شهادت، و دوّم، حمایت جهانی دولت ها و ملّت های مسلمان در سراسر جهان از مجاهدان فلسطینی.

ارسال نظرات