نقشه تقسیم کار نهادهای تبلیغی تدوین شود
به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجتالاسلام عزت زمانی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در نخستین نشست هم اندیشی «تبلیغ، چالشها و راهکارها» که در اداره کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه در شهر مقدس قم برگزار شد اظهار کرد: در نظامهای دستگاهی، این یک حالت طبیعی است که باید تقسیم کار صورت بگیرد و رهبر معظم انقلاب هم بر آن تاکید کردهاند.
وی افزود: البته با توجه به ساختارهای متفاوت، به هماهنگی در مراحل و مراتب پایینتر امیدوارتر هستیم تا هماهنگی در سطوح بالا.
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه هماهنگی کامل، امری ایدهآل برای نهادهای تبلیغی است گفت: البته مدیرانی در حال حاضر بر سر کار هستند که به دنبال این هماهنگی بوده و هر یک، به نحوی کار را شروع کردهاند.
وی ادامه داد: لازم است دستگاههای تبلیغی این اراده را داشته باشند که یک نقشه مشترک برای تقسیم کار تدوین کنند و به نظرم اگر حتی نیمی از آن اجرایی شود، عملکرد موفقی خواهیم داشت.
حجت الاسلام عزت زمانی با بیان اینکه نقش هر یک از دستگاههای تبلیغی در این نقشه باید مشخص باشد گفت: هر نهاد هم ظرفیتهایی دارد که میتواند با خودش به میدان بیاورد و اگر تقسیم کاری صورت گرفت، نهاد دیگر ورود مدیریتی نداشته باشد.
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: میتوان این تقسیمبندی را بر مبنای جغرافیایی، کارکردی یا دیگر موضوعات انجام داد و البته اراده برای اجرای آنها از اهمیت زیادی برخوردار است.