۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱
کد خبر: ۷۳۳۳۹۶
نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

اقتدار نیروهای مسلح، عامل بازدارنده کشور در برابر توطئه های دشمنان

اقتدار نیروهای مسلح، عامل بازدارنده کشور در برابر توطئه های دشمنان
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، اقتدار نیروهای مسلح را مهم ترین عامل بازدارنده کشور در برابر توطئه های دشمنان دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان با اشاره به جایگاه سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: اهمیت سازمان قضایی هم به‌دلیل مهم بودن جایگاه خاص قضاوت در اسلام و هم مجموعه نیروهای مسلح است.

وی با بیان این که اقتدار نیروهای مسلح مهم ترین عامل بازدارنده کشور در برابر توطئه ها و دشمنی ها است، افزود: نداشتن نیروی مسلح و سست اراده بودن و ناکارآمد بودن آن‌ها از مهمترین ضعف‌ها در طول تاریخ بوده است.

امام جمعه ساری با اشاره به این که آفت‌هایی همچون خستگی، بی‌انگیز‌گی و در نتیجه سرپیچی نیروهای مسلح، زیرمجموعه لشکر امام علی(ع) را تهدید می‌‌کرد، تصریح کرد: از این رو باید خدا را شکر کنیم که چنین نیرو و قوای مسلح داریم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که دشمنان روش های مختلفی را در پیش گرفتند تا ما را خلع سلاح کنند، ادامه داد: برخی ها به بهانه این که عصر امروز عصر گفتمان و سازش تمدن ها است در تلاش هستند ما را از پیشرفت های دفاعی و نظامی کشور بازدارند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با تأکید براین که پیشرفت های دفاعی و نظامی کشور بسیاری ازتوطئه های دشمنان علیه نظام و ملت ایران را خنثی کرده است، بیان داشت: دشمنان در تلاش بودند با برخی مسائل نظیر برجام یک و دو کشورمان را از پیشرفت های نظامی و دفاعی دور کنند.

وی با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند بنیاد دفاع باید قوی شود و این تصمیمی هوشیارانه است، خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت ها برای تقویت بنیه دفاعی و نظامی کشورمان بهره گرفته شود.

امام جمعه ساری با اشاره به این که سلامت نیروهای مسلح بسیار مهم است، ادامه داد: دشمنان از تصمیمات و اقدامات رهبری نظام و انقلاب مأیوس هستند، اما در تلاش هستند با نفوذ در بدنه برخی نهادهای مهم نظیر نیروهای مسلح توطئه های خود را اجرایی کنند که باید هوشیار باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که صیانت، پیشگیری و جهاد تبیین در نیروهای مسلح بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: باید مراقب باشیم که نیروهای مسلح نلغزند و در این راستا تقویت بنیه ایمانی و دینی این نیروها از اهمیت بالایی برخوردار است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی بر ضرورت تقویت کارهای و همچنین توجه به معیشت سازمانی در مجموعه نیروهای مسلح تأکید کرد.

گفتنی است، در پایان این دیدار حکم ریاست شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان قضایی نیروهای مسلح استان به حجت الاسلام زارعی اهدا شد./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات