۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۷۳۲۱۷۲
آیت الله سعیدی:

نظام از مسئله حجاب ذره ای کوتاه نخواهد آمد/ فروپاشی اسرائیل نزدیک است

نظام از مسئله حجاب ذره ای کوتاه نخواهد آمد/ فروپاشی اسرائیل نزدیک است
امام جمعه قم از حرکات حساب نشده به عنوان امر به معروف و نهی از منکر پرهیز داد و گفت: اقدامات حساب نشده در این زمینه برنامه دشمن را تکمیل می کند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سیدمحمد سعیدی امام جمعه شهر مقدس قم در نماز عبادی سیاسی سومین جمعه ماه مبارک رمضان با اشاره به فرمایشات رهبری در جمع مدیران و مسئولان نظام گفت: اگر مدیران به رهنمودهای رهبری گوش سپرده و به آن عمل کنند بدون شک مشکلات مرتفع و برکاتی را برای دولتمردان و ملت در بر خواهد داشت.

وی افزود: نقش یاد خدا در خدمت و معنویت در ماه مبارک رمضان بخصوص در شب های قدر اولین نکته رهبری است، معنویت و یاد خداوند دو بال مهم برای صیانت نفس می باشد برهمین اساس رهبری عزیز خطاب به مسئولان تاکید می کنند که غفلت پرتگاه بزرگی است.

تولیت آستان حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به شعار سال ابراز کرد: مشکلات اقتصادی بر فرهنگ هم تاثیر می گذارد و اینکه مسئله اول کشور اقتصاد باشد به معنای نادیده گرفتن مسائل فرهنگی از جمله حجاب نیست و رهبری فرمودند کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است.

نماینده ولی فقیه در استان قم با بیان اینکه نظام از مسئله حجاب ذره ای کوتاه نخواهد آمد، تصریح کرد: باید دانست با توجه به اینکه دشمن با تمرکز بر مسئله حجاب مسئله امنیتی گسترده ای دارد لذا اقدامات حساب نشده در این زمینه برنامه دشمن را تکمیل می کند.

وی با اشاره به مهار تورم و رشد اقتصادی خاطرنشان کرد: از همه ظرفیت نظام و دستگاه ها باید برای مهار تورم و رشد اقتصادی بهره برد، مدیران و در رأس آن قوای سه گانه با دخالت دادن مردم باید برای مهار تورم و رشد اقتصادی تلاش کنند.

امام جمعه قم ادامه داد: شرکت های بزرگ پر درآمدی که مواد آنها در داخل تامین می شود نباید با خرید از محصولات خارجی به تورم دامن بزنند و دولت باید در این زمینه نظارت جدی تر داشته باشد؛ احیاء معادن و ثروت آفرینی از دیگر توصیه های مقام معظم رهبری در جهت مهار تورم و رشد اقتصادی می باشد که دولت هم برنامه های خوبی در این زمینه دارد که به سهم خود از دولت آیت الله رئیسی تشکر می کنیم.

آیت الله سعیدی با اشاره به تحولات جهانی اظهار کرد: با هوشیاری مردم فلسطین کار به جایی رسیده که رژیم صهیونیستی به انزوا کشیده شده است و یورش اخیر صهیونیست ها نشانه استیصال این رژیم جعلی و غاصب است؛ مهاجرت یهودی های ساکن آن منطقه و دوقطبی در داخل این سرزمین نشانه فروپاشی این رژیم غاصب است.

وی افزود: اسرائیل زودتر از پیش بینی مقام معظم رهبری و با عجله ای که خودشان دارند به درک واصل شده و شرشان از این منطقه برچیده خواهد شد.

تولیت آستان حضرت فاطمه معصومه(س) در خطبه اول نماز جمعه با اشاره به رعایت تقوای الهی گفت: انسان بی تقوا ضعیف و خطاکار می شود و هرچند خود را عبد خدا می داند اما در فکر، رفتار و عملش خدا را نافرمانی می کند.

نماینده ولی فقیه در استان قم افزود: از رحمت خدا نباید مایوس شد و از این ماه مبارک استفاده نمود و توبه کرد و به راه الهی بازگشت چرا که خداوند با بدکاران هم خوبی می کند و بندگان باید با رعایت تقوا به چنین خدایی نزدیک و نزدیکتر شد.

ارسال نظرات