۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۷۳۰۱۵۷
نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

ضرورت برخورد قاطع با کشف حجاب در کشور

ضرورت برخورد قاطع با کشف حجاب در کشور
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی گفت: باید با مسأله کشف حجاب با قاطعیت برخورد شود و نهادها باید کارهای خود را در این خصوص به درستی انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار نمایندگان طلاب و فضلای مازندران که ظهر امروز در سالن جلسات دفتر مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم برگزار شد، انتخاب اعضای جدید مجمع نمایندگان طلاب را تبریک گفت و اظهار داشت: امیدواریم شاهد پیشرفت طلاب مازندرانی در قم باشیم.

وی با بیان این که دغدغه و مسائل طلاب را با اهتمام جدی دنبال خواهیم کرد، اضافه کرد: اینکه مصوبات چقدر انجام می‌شود به میزان پیگیری طلاب ارتباط دارد، در این جلسات مسائل و مشکلات مورد بررسی و در قالب مصوباتی پیگیری خواهد شد.

امام جمعه ساری با اشاره به این که دغدغه همه ما باید مسائل فرهنگی باشد چراکه ما سربازان امام زمان(عج) هستیم، خاطرنشان کرد: مسؤولان هم باید ابزارهای لازم برای جنگیدن در برابر دشمن را در اختیار طلاب و روحانیان قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با تاکید بر این که امروز مدارس مهم‌ترین مراکز کشور هستند، گفت: طلاب باید طرح‌های خود را برای رفع مشکلات خیابان‌ها، اماکن عمومی و مراکز آموزشی ارائه دهند و در این راستا ابزارهای مورد نیاز را درخواست کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که باید با مسأله کشف حجاب با قاطعیت برخورد شود و نهادها باید کارهای خود را در این خصوص به درستی انجام دهند، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی، بسیج و صمت باید در این خصوص برخورد جدی داشته باشند و طلاب هم باید کار فرهنگی خود را دنبال کنند.

وی با تاکید بر این که مشکلات بر جای مانده از دهه 90 زیاد است، گفت: دولت انقلابی مظلوم است و هدف مهم از اغتشاشات اخیر این بود که دولت از اهداف مورد نظر ناکام بماند.

امام جمعه ساری ادامه داد: در کنار ضربه زدن به دولت انقلابی، امنیت و وحدت مردم نیز در اغتشاشات هدف گذاری شده بود و دشمن نتوانست به اهدافش برسد./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات