۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۷۲۸۹۶۴
نماینده ولی فقیه در کاشان:

هدف نهایی انقلاب اسلامی آماده شدن جهان برای ظهور است

هدف نهایی انقلاب اسلامی آماده شدن جهان برای ظهور است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی، گفت: هدف امام از قیام، تشکیل حکومت اسلامی در ایران، بیداری اسلامی و بیداری عدالت طلبان دنیا و در نهایت آماده شدن جهان برای ظهور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام و المسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در جمع دانش آموزان دبیرستان دخترانه شهید جواد سالم با اشاره به تلاوت سوره آیت الکرسی از سوی دانش آموزان این مدرسه، گفت: خداوند در این در این سوره می‌فرماید، شفاعت تنها به اذن من است.

وی با اشاره به اینکه شهدا مقام شفاعت دارند، افزود: هدیه ذکر روزانه پنج صلوات برای شهدا سبب خواهد شد تا در قیامت از شفاعت شهدا بهره‌مند شویم.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: حضرت فاطمه معصومه(س) مقام شفاعت دارد به طوریکه امام صادق(ع) می‌فرماید، همه شیعیان من با شفاعت حضرت فاطمه معصومه(س) وارد بهشت می‌شوند.

وی همچنین بالاترین درجه شفاعت را متعلق به چهارده معصوم دانست و با بیان اینکه یک شفاعت برای ورود به بهشت و یک شفاعت نیز برای درجات بالاتر از بهشت است، گفت: همه ۱۲۴ هزار پیامبر به غیر از پیامبراکرم(ص) به شفاعت چهارده معصوم(س) نیاز دارند و شفاعت پیامبران برای رسیدن به مقامات بالاتر است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه به اعتراض امام خمینی(ره) به قانون کاپیتولاسیون و دستگیری امام و تبعید به عراق و ترکیه و فرانسه اشاره کرد و یادآور شد: اجرای این قانون در ایران عدم محاکمه جنایتکاران آمریکایی در ایران و گرفتن حق توحش از ایران و ذلت ایران و مردم ایران را به همراه داشت.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) به خدا و هدف و راه و ملت ایران ایمان داشت، اظهار داشت: امام خمینی (ره) بدون هیچگونه امکانات و سرباز و تجهیزاتی و با دست خالی و تنها با نیروی ایمان و کمک امام زمان(عج) با شاه که از پیشتیبانی و حمایت آمریکا برخوردار بود مبارزه کرد و به پیروزی رسید.

به گفته وی امام خمینی (ره) طی ۱۵ سال تعبید با سخنرانی و اطلاعیه ملت ایران را بیدار و با رژیم طاغوتس شاه مبارزه کرد و به پیروزی رسید.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه هدف امام خمینی (ره) از قیام سال ۴۲ زمینه سازی و تعجیل برای ظهور امام زمان (عج) بود، افزود: هدف امام از قیام تشکیل حکومت اسلامی در ایران، بیداری اسلامی و بیداری عدالت طلبان دنیا و در نهایت با تحقق این سه مرحله آماده شدن جهان برای ظهور است.

وی افزود: امام خمینی (ره) به اندازه‌ای به مردم ایران ایمان دارد که می‌فرماید، شهادت می‌دهم مردم ایران در این زمان از مردم زمان پیامبراکرم (ص) و امیرمومنان (ع) و امام حسین (ع) بهترهستند، چرا که مردم دوران امام حسین (ع) از امام را دعوت کردند، اما امام را تنها گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: مردم ایران امام زمان (عج)، پیامبراکرم (ص) و حضرت زهرا (س) را ندیدند، اما از فرزند حضرن زهرا (س) امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و نظام اسلامی ایران حمایت و پشتیبانی کردند و این مسیر را با قدرت و با صلابت ادامه می‌دهند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات