۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۷۲۸۸۲۲
نماینده ولی فقیه در کاشان:

راه مقابله با جنگ شناختی و ترکیبی دشمن، جهاد تبیین است

راه مقابله با جنگ شناختی و ترکیبی دشمن، جهاد تبیین است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: راه مقابله با جنگ شناختی و ترکیبی دشمن که ذهن جوانان ما را نشانه گرفته، جهاد تبیین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام و المسلمین سید سعید حسینی چهارشنبه شب در شام میلاد امام جواد(ع) در دیدار با طلاب کاشانی مقیم تهران با تبریک میلاد امام جواد(ع) گفت: مقابله با جنگ شناختی و ترکیبی دشمن جهاد تبیین است.

وی با اشاره به اینکه امام جواد(ع) در بدترین شرایط بصیرت افزایی کرد، افزود: شهید مطهری می‌فرماید، قرن ۲۱ قرن نفاق است، با نام حقوق بشر و با عنوان نام زن، زندگی و ازادی بدترین جنایت را علیه بشریت و زن انجام می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: رهبر معظم انقلاب جنگ شناختی دشمن که ذهن جوانان ما را نشانه گرفته است از دو رکن اقناع اندیشه و علقه قلبی و دلی است و راه مقابله با جنگ شناختی و ترکیبی که دشمن ذهن جوانان ما را نشانه گرفته است جهاد تبیین است.

وی با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به هر نعمتی از جمله نعمت انقلاب اسلامی سپاسگزاری نشود مانند گناهی است که آمرزیده نشود، اظهار داشت: امام به خدا و هدف خود، راهی که انتخاب کرد و ملت ایران ایمان داشت.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی یادآور شد: امام خمینی(ره) در تعریف ایمان به مردم ایران می‌فرماید، مردم ایران در این زمان از مردم زمان پیامبراکرم(ص) و امیرمومنان(ع) و امام حسین(ع) بهتر هستند.

وی در ادامه با اشاره به اجرای سه طرح همزمان بینش مطهّر، طرح ولایت و منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در کاشان، افزود: طرح بینش مطهر و طرح ولایت در دانشگاه فرهنگیان کاشان در دو گروه بیست نفره برای هر کدام از طرح‌ها در حال اجرا است و برای منظومه فکری رهبر معظم انقلاب نیز مجموعه‌ای در کاشان دویست نفر را تربیت و آموزش داده و دانشگاه فرهنگیان کاشان را هم تحت پو‌شش قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در کاشان از طلاب خواست از فرصت‌های کوتاه و چهار دقیقه‌ای بین نماز‌ها برای گفتن معارف دینی در مساجد و مدارس آموزش و پرورش استفاده کنند، چرا که با همین فرصت چهار دقیقه‌ای کل قرآن را با ذکر یک نکته از هر صفحه می‌توان بیان کرد و با همین روش چند دور صحیفه سجادیه و تمام خطبه‌های نهج الیلاغه را مرور کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: اگر هر سال ۲۰۰ صفحه را بصورت منظم قرائت و ذکر یک نکته از هر صفحه گفته شوذ طی مدت ۳ سال یک دور کامل قرآن برای دانش آموز گفته می‌شود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات