۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۷۲۸۶۷۰
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

جهاد تبیین مبنای همه جهادهای دیگر است

جهاد تبیین مبنای همه جهادهای دیگر است
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه جهاد تبیین مبنای همه جهادهای دیگر است، گفت: بیان فتنه‌های بزرگ از محورهای جهاد تبیین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی، در جمع کارکنان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه جهاد تبیین تاریخ مصرف ندارد، گفت: جهاد تبیین مبنای همه جهادهای دیگر است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بیان فتنه‌های بزرگ از محورهای جهاد تبیین است، افزود: جهاد تبیین پایان ندارد، اگر جهاد اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، نظامی و ... می‌خواهیم باید کسانی باشند مجاهدان را ترغیب و تبیین کنند تا مردم انگیزه جهادهای دیگر را پیدا نمایند.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین به منظور نگه داشتن فرهنگ جهاد در جامعه بوده و از مهم ترین ابعاد جهاد تبیین تحریف‌زدایی از واقعیت‌ها است، عنوان کرد: جهاد تبیین یعنی اینکه  نگذاریم انقلاب و آرمان‌های آن را تحریف و نوجوانان و جوانان را دچار لغزش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی عنوان کرد: هر چه از عمر انقلاب می‌‌گذرد، درمی‌یابیم که پاسداری از انقلاب حساس‌تر، ظریف‌تر، دشوارتر و نیازمند بصیرتی افزون‌تر و شجاعتی قاطع‌تر است.

وی با اشاره به اینکه فتنه خطرناک است، ادامه داد: مردم باید بدانند انقلاب ما فتنه‌هایی را پشت سر گذاشت که هر کدامشان برای نابودی یک انقلاب کافی بود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: اگر ما به هدایت‌ها و نسخه های رهبری به موقع گوش می‌کردیم، در خیلی از فتنه‌ها از جمله اغتشاشات اخیر پیشگیرانه‌تر عمل می‌کردیم.

وی اظهار کرد: انقلاب خواهان ماندن در صراط مستقیم است، دشمن دارد و چون دشمن دارد، محافظ می‌خواهد، اولین و برجسته‌ترین محافظ انقلاب، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی گفت: سپاه باید همراه با تنوع تهاجم دشمنان و سختی‌های جدید پاسداری از انقلاب رشد کند و البته چنین نیز هست، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سنگرنشین خط مقدم پاسداری از انقلاب را روز به روز پویاتر نگه داریم.

وی با بیان اینکه امروز پاسداری یعنی نگه‌داشتن مردم در سنگر انقلاب، افزود: ملت ایران طی این چهل و چهار سال که از پیروزی انقلاب می‌گذرد، همواره نسبت به ولایت، فرمانبری و ولایت‌مداری داشته و دارند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات