۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۷۲۷۱۷۳
تداوم مواضع مغرضانه اسماعیل زهی؛

آقای عبدالحمید چه چیزی را باور کنیم؟

آقای عبدالحمید چه چیزی را باور کنیم؟
عبدالحمید سرشار از تناقضات است، او اساسا نمی داند دنبال چیست، روزی از حقوق زنان سخن می گوید، روزی مدافع اغتشاشگران می شود و روزی هم دلسوز بهائیت و حقوق شان می شود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، پس از تداوم اتخاذ مواضع مغرضانه توسط مولوی عبدالحمید در نماز جمعه مسجد مکی زاهدان، رسانه های معارض و معاند و جریان های زاویه دار با انقلاب، ضمن استقبال از مواضع ضد نظام وی، دو بخش از صحبت های نامبرده در خصوص سالگرد سقوط هواپیمای اوکراینی و ادعای اتخاذ اعتراف اجباری با محوریت تخریب نظام جمهوری اسلامی ایران را بازنشر کرده اند.

عبدالحمید سرشار از تناقضات است، او اساسا نمی داند دنبال چیست و چه خواسته ای دارد؛ روزی از حقوق زنان سخن می گوید که البته عملا اعتقادی به آن ندارد؛ چند صباحی دیگر از رفراندوم سخن می گوید؛ روزی مدافع اغتشاشگران و محاربانی می شود که در خیابان ها علیه امنیت عمومی و ملی دست به سلاح بردند و متعرض نوامیس و جان و مال مردم شدند و همنوا با ضد انقلاب و مغرضان توئیت اعدام نکنید می زند؛ روز دیگر مردم را به آشوب و اغتشاش دعوت می کند و از آنها می خواهد در خیابان ها حضور پیدا کنند.

او خود را عالمی دینی می داند و از فقه اهل سنت دم می زند در عین حال در اظهاراتی مدافع حقوق بهائیت می شود؛ مواضعی که هم برخلاف فقه و هم بر خلاف قانون اساسی و هم خلاف امنیت ملی است.

اسماعیل زهی که خود بهتر از هر فردی به خدمات و برکات جمهوری اسلامی و نگاه و عنایت ویژه مقامات عالی نظام برای مذاهب مختلف بویژه اهل سنت و مردم منطقه سیستان و بلوچستان واقف است اما با این وجود باز هم دم از تبعیض می زند و از اتهام زنی به حاکمیت دست برنمی دارد.

عبدالحمید در سایه امنیت و اقتداری که جمهوری اسلامی ایران برای او به ارمغان آورده، سیاست های کلان نظام را در بالاترین سطح ممکن به چالش می کشد و البته مدعی نبودی آزادی بیان در کشور هم می شود و در جدیدترین اظهاراتش در خطبه‌های نماز جمعه مسجد مکی زاهدان ادعاهای بدون مدرک و دلیل مطرح می کند.

اسماعیل زهی چند وقتی است در مسجد مکی زاهدان سخنان و مواضعی را بیان می کند که در اتاق های فکر خارجی و داخلی طراحی و تئوریزه و از زبان فرد ساده اندیشی همچون او بازگو می شود.

ارسال نظرات