۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۷۲۶۵۱۵
امام جمعه بروجرد:

حضرت فاطمه الگویی برای بشریت هستند

حضرت فاطمه الگویی برای بشریت هستند
حجت الاسلام حسینی حضرت فاطمه(س) را الگویی برای بشریت خواند وگفت: حضرت فاطمه(س) در بصیرت افزایی و دفاع از ولایت نقش بی نظیری را ایفا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سید علی حسینی، شب گذشته در مراسم شبی با شهدا که در حسینیه ثاراله سپاه بروجرد برگزار شد، با اشاره به شهادت حضرت فاطمه(س) گفت: حضرت فاطمه(س) الگویی برای همه بشریت است، این بانوی بزرگوار یار و یاور پیامبر(ص) و حضرت علی(ع) بود و توانست در دوران عمر خود خدمات زیادی را برای دین اسلام ارائه دهد.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به نقش حضرت فاطمه(س) در ولایت مداری گفت: حضرت فاطمه(س) شهید پرور بود به طوری که امام حسن(ع) و امام حسین(ع) که در دامان چنین مادری پرورش یافته بودند به درجه شهادت رسیدند و این بانوی اسلام در بصیرت افزایی و دفاع از ولایت نقش بی نظیری را ایفا کرد.

حجت الاسلام حسینی با بیان این که شهدا حامیان ولایت بودند، عنوان کرد: شهدا از دوران دفاع مقدس تاکنون همیشه در مسیر ولایت حرکت کردند و با تقدیم جان خود، روز به روز بر اقتدار و عظمت کشور افزودند.

وی بیان کرد: امروز شهدای امنیت نیز در همین مسیر حرکت کردند و در حوادث اخیر تعدادی از جوانان این کشور به عنوان مدافعان امنیت جان خود را تقدیم نمودند.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: دشمنان بسیار احمق هستند که فکر می کنند با فریب دادن چند نفر می توانند به هدفشان برسند، متاسفانه عده ای فریب خورده هم در زمین دشمن بازی کردند ولی همه دنیا بداند امروز جمهوری اسلامی ایران از اقتدار بسیار بالایی برخوردار است./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات