۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۷۲۱۹۸۹
امام جمعه اسلام آبادغرب:

اسیران هژمونی غرب، دچار خطا در تحلیل می شوند

اسیران هژمونی غرب، دچار خطا در تحلیل می شوند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام زمانی موسوی گفت: کسانی که اسیر هژمونی غرب شده اند دچار خطای تحلیل می شوند و به دام دشمن می افتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام روح الله زمانی موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع نخبگان اظهار کرد: برخی افراد و لو نخبگان ورزشی، علمی، سیاسی و ... ضعف در تحلیل دارند که آنها را دچار اشتباه محاسباتی می کند و این خطای تحلیل به نوع زندگی و جهان بینی آنها بر می گردد.

وی افزود: کسی که به دین اسلام اعتقاد داشته باشد و براساس آموزه های دینی عمل کند هیچ وقت دچار اشتباه تحلیلی نمی شود و کسانی که اسیر هژمونی غرب شده اند دچار خطای تحلیل می شوند و به دام دشمن می افتند.

امام جمعه اسلام آبادغرب عنوان کرد: امام خمینی(ره) همچنان که پیامبر(ص) یکه و تنها در مقابل طاغوت ابوسفیان ها ایستاد، در مقابل طاغوت های غرب و شرق ایستاد و با ظلم و ستم مبارزه کرد و پیروزی و مکتب اسلام را به ارمغان آورد.

وی عنوان کرد: با وجود اینکه مشکلات اقتصادی و معیشتی وجود دارد، اما جمهوری اسلامی در حال تبدیل شدن به یک ابرقدرت جهانی است و این حقیقتی تلخ برای استعمارگران است.

خطیب جمعه اسلام آبادغرب با تقدیر از قوه قضائیه در مواجهه با آشوبگران، گفت: هر چه از مواضع و احکام دین مبین اسلام کوتاه بیائیم، مشکلات جامعه بیشتر می شود.

وی با تقدیر از نیروهای مسلح نظامی و انتظامی و بسیج در برخورد با ناآرامی ها گفت: از این پس دیگر وظیفه نیروهای نظامی نیست بلکه امت حزب‌الله و دیگر ادارات باید در تمامی برنامه ها، فرائض دینی، مراسمات و مناسبت ها با حجاب و پوشش اسلامی حضور پیدا کنند و پویایی جامعه را به تصویر بکشند.

حجت الاسلام زمانی موسوی با اشاره به اقدامات مثبت دولت سیزدهم گفت: اقدامات ارزشمندی در راستای حمایت از تولید کنندگان و اقشار مختلف از جمله کشاورزان انجام شده است و این خدمات ادامه دارد./1400/

ارسال نظرات