۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۷۲۱۸۷۵
رییس بسیج سازندگی لرستان خبر داد؛

خدمت‌رسانی ۲ هزار و ۷۵۰ گروه جهادی بسیجی در لرستان

خدمت‌رسانی ۲ هزار و ۷۵۰ گروه جهادی بسیجی در لرستان
جهانبخش با اشاره به خدمت‌رسانی ۲ هزار و ۷۵۰ گروه جهادی بسیجی در لرستان، گفت: در این گروه ها بیش از ۳۰ هزار نفر در حال خدمت رسانی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، احسان جهانبخش، صبح امروز، در آیین نخستین دوره خدمت جهادگران در دانشکده‌ علوم پایه دانشگاه لرستان گفت: بیش از ۳۰ هزار نفر در قالب ۲ هزار و ۷۵۰ گروه جهادی بسیجی در سطح استان می‌کنند.

رییس بسیج سازندگی لرستان با اشاره به برگزاری رزمایش مؤمنانه از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان، افزود: در این راستا ۵۵۰ هزار بسته معیشتی بین ۷۶ هزار خانوار نیازمند توزیع و بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار وعده غذا طبخ شد.

وی با بیان اینکه با پیگیری و کمک بسیج سازندگی لرستان ۳۴ هزار بسته نوشت افزار بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد، عنوان کرد: ۲۳۰ زندانی غیرعمد نیز از زندان های استان آزاد شدند.

جهانبخش از آبرسانی به ۱۲۵ روستای لرستان خبر داد و گفت: به همت فعالیت های جهادی بسیج تاکنون ۷۰ کیلومتر کانال در سطح استان اجرا شده است.

وی در ادامه از ایجاد ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد لرستان خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی برای تحویل ۳۰۰ واحد مسکونی دیگر نیز در دستور کار قرار دارد.

رییس بسیج سازندگی لرستان به اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: مرز بین مردم با معاندان در فتنه اخیر کاملا مشخص شد و زمانی که اغتشاشگران در حال تخریب اموال عمومی بودند، جهادگران برای خدمت رسانی در روستاها حضور داشتند.

گفتنی است، در این آیین نمایشگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با ۳۰ غرفه از تولیدات مشاغل ایجاد شده توسط نواحی بسیج سازندگی استان افتتاح شد./9451/ 

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات