۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳
کد خبر: ۷۲۱۶۱۰

دشمن در حال برنامه‌ریزی است تا بین مردم و نظام و سپاه فاصله بیاندازد

دشمن در حال برنامه‌ریزی است تا بین مردم و نظام و سپاه فاصله بیاندازد
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: دشمن در حال برنامه‌ریزی است تا بین مردم و نظام و سپاه فاصله بیاندازد. ما باید ضعف‌ها و کاستی‌ها را برای مقابله با دشمن و ناکام گذاشتن دشمن برطرف کنیم.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از خبرنگار حوزه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سرلشکر صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در همایش علم و فناوری در دفاع مقدس که صبح امروز در دانشگاه جامع امام حسین(ع) برگزار شد، اظهار داشت: سپاه مردم‌‌دار و مردم‌یار است و تا پایان نیز این‌گونه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: دشمن در حال برنامه‌ریزی است تا بین مردم و نظام و سپاه فاصله بیاندازد. ما باید ضعف‌ها و کاستی‌ها را برای مقابله با دشمن و ناکام گذاشتن دشمن برطرف کنیم.

سرلشکر صفوی با اشاره به جلسه‌ای که فرماندهان پیش از عملیات والفجر هشت با امام خمینی (ره) داشتند، گفت: ما نگرانی‌هایی درباره سرنوشت عملیات داشتیم که امام(ره) فرمودند خدا فرمانده است و همان خدایی که نماز را واجب کرده است، دفاع را هم واجب کرده است؛ بروید بجنگید و قطعا پیروز خواهید شد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا بیان داشت: ما مطمئنیم که با ملتی متحد و فرهنگ‌ساز پیروز خواهیم شد؛ البته لازمه آن حکمرانی صحیح است. بنابراین آمریکا و رژیم صهیونیستی نمی‌توانند بر ملت ایران پیروز شوند.

سرلشکر صفوی هم‌چنین خبر داد که 22 کشور درخواست خرید پهپادهای ایرانی را دارن

ارسال نظرات