۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۷۲۱۳۹۱
آیت الله کعبی:

مردم پای انقلاب ایستاده اند

مردم پای انقلاب ایستاده اند
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: آنچه در فضای مجازی و شبکه های معاند نشان می دهند واقعیت ندارد و مردم ایران با همه وجود پای انقلاب ایستاده اند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در جمع مربیان حلقه های صالحین سوسنگرد با اشاره به جذابیت های تربیتی شخصیتی پیامبر(ص) گفت: یکی از مهارت های بسیار مهم در علوم اسلامی مهارت مربیگری است.

وی با اشاره به اینکه مربیگری یعنی تلاش برای ساخت انسان افزود: ارتباط گیری، جهت دهی، هدایت، مشورت، خدمت و مساعدت و نظارت از جمله وظایف یک مربی موفق در راستای ساخت انسان برپایه ایمان و عمل صالح است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با ابراز اینکه مربی باید همانند مغناطیس مخاطب را به خود جذب کند، ابراز داشت: مربی موفق در راه هدایت ابتدا باید خود را بازسازی کند.

عضو هئیت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی موسسه امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه خدمت اجتماعی یکی از ویژگی های رفتاری پیامبر اسلام بود، تصریح کرد: یک مربی باید تلاش کند با بسیج مسئولین شهر یا منطقه خود برای خدمت به محرومین به خط کند و در غم دیگران شریک باشد.

استاد حوزه علمیه قم افزود: پیامبر در جنگ ها پیش از همه با دشمن به مبارزه بر می خاست و اینگونه نبود که در گوشه ای نظاره گر جنگ اصحابش باشد لذا یک مربی باید در صف اول باشد و بتواند تصمیمات شجاعانه بگیرد.

وی اهمیت شجاعت در عرصه اجتماعی را کمتر از شجاعت در میدان نظامی ندانست و خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی های تربیت پیامبر شجاعت و جوانمردی حضرت بود همچنین پیامبر خدا در کمک به افراد، ابراز محبت و صله رحم همواره پیشتاز بود.

آیت الله کعبی با اشاره به آشوب های اخیر در کشور اذعان کرد: همانگونه که رهبری فرمودند آشوب های اخیر نشان استیصال آمریکا و صهیونیسم است و دشمن با تمام وجود مانند دیوانه ها عمل می کند و دیوانه وار دست به عملیات انتحاری زده و ضدیت خود را با اسلام و ایران اعلام می کند.

وی افزود: دشمنان نظام اسلام ستیزی و ایران ستیزی را با چاشنی خشونت و افکار داعشی در دستور کار خود قرار دادند البته ملت ایران چون طرفدار اسلام و ایران هستند دشمنان را پس می زنند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امپراتوری رسانه ای و فضای مجازی ابزاری در دست دشمنان و نظام سلطه است، تصریح داشت: آنچه در فضای مجازی و شبکه های معاند نشان می دهند واقعیت ندارد و مردم ایران با همه وجود پای انقلاب ایستاده اند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه دشمن در این فتنه هم شکست خواهد خورد، عنوان کرد: این انقلاب به لطف الهی و ایستادگی ملت مومن ایران به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) متصل می شود و پرچم عزت و افتخار اسلام در سطح جهان منتشر می گردد و صلح و امنیت برپایه توحید، عدالت و کرامت انسان محقق خواهد شد.

ارسال نظرات