۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۱
کد خبر: ۷۲۱۰۵۶
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

همه ما در ادامه راه شهدا رسالت سنگینی بر دوش داریم

همه ما در ادامه راه شهدا رسالت سنگینی بر دوش داریم
حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه همه ما در ادامه راه شهدا رسالت سنگینی بر دوش داریم، گفت: با بصیرت و هوشیاری و عمل به وظایف خود باید به خوبی ایفای نقش کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی در مراسم تجلیل از خانواده های معظم شهدای فرماندهی انتظامی استان لرستان با حضور سردار الهی و خانواده شهدا در سالن همایش فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: شهدا در انجام وظیفه خود به خوبی نقش آفرینی کردند و همه ما ادامه دهنده راه شهدا هستیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان اینکه همه ما یک وظایفی بر عهده داریم، افزود: در انجام این رسالت خطیر باید بتوانیم به خوبی نقش آفرینی کنیم.

وی با اشاره به اینکه جانبازان، آزادگان و ایثارگران در انجام رسالت خود به خوبی نقش آفرینی کردند، گفت: از این پس باید مسئولیتی که بر دوش دارند جامعه عمل بپوشانند.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه دشمن امروز ایثارگران را هدف قرار داده است، عنوان کرد: باید در برابر توطئه های دشمن هوشیار بود، کمک کنیم در انجام وظیفه ای که در ادامه راه شهدا بر دوش داریم به خوبی انجام تکلیف نماییم.

وی با اشاره به اینکه دشمن می داند نیروی انتظامی با مردم است و برای همین آنان را هدف قرار داده است، اظهار کرد: نیروی انتظامی مظلومانه اما مقتدرانه در کنار مردم و همراه مردم در صحنه حاضر است و قدردان زحمات نیروی انتظامی هستیم./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات