۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۷۲۰۳۹۳
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

انقلاب ما ثمره خون شهدا است

انقلاب ما ثمره خون شهدا است
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان: انقلاب ما ثمره خون شهدا است و شهید فرید کرم پور، رفت تا اسمش، یادش و تاریخش زنده بماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، ظهر امروز، در مراسم تشییع ستوان یکم «فرید کرم پور»، شهید مدافع امنیت که در اغتشاشات اخیر به درجه رفیع شهادت نائل آمد، اظهار داشت: امروز تجلی دیگر از عاشورای سیدالشهدا در شهر خرم آباد اتفاق افتاد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: نمی دانم شهید فرید کرم پور، در 20 شهریور امسال در کربلای امام حسین(ع) با امام خود چه بیعتی بسته بود که به محبوب واقعی خویش پیوست.

وی خاطرنشان کرد: شهید فرید کرم پور، به گفته مادرش در 20 شهریور امسال بیست سالگیش تمام شد، این شهید والامقام در روز 25 شهریور زخمی و در روز شهادت امام رضا(ع) به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

حجت الاسلام  هاشمی با قدردانی از زحمات نیروی انتظامی و امنیتی گفت: سبزپوشان نیروی انتظامی در هرجای دنیا که هستند، سینه سپر کردند تا ما با عزت زندگی کنیم.

وی ادامه داد: نیروهای امنیتی، سرداران سپاه و امیران ارتش خودشان را وقف کردند تا جامعه سالم بماند.

حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: شهید «فرید کرم پور» رفت که اسمش، تاریخش و یادش زنده بماند و انقلاب ما انقلاب شهدا و ثمره خون شهدا است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات