۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
کد خبر: ۷۱۹۹۸۷

بازتاب راهپیمایی مردم ایران در شبکه المیادین

بازتاب راهپیمایی مردم ایران در شبکه المیادین
شبکه تلویزیونی المیادین گزارشی از مشارکت قشر‌های مختلف مردم تهران در راهپیمایی علیه اغتشاشگران پخش کرد.

به گزارش سرویس بین ‌الملل خبرگزاری رسا، با حضور در بین شرکت کنندگان در راهپیمایی امروز در تهران، گزارشی از مشارکت قشر‌های مختلف مردم در این راهپیمایی تهیه کرد.

خبرنگار شبکه تلویزیونی المیادین در تهران گفت: این راهپیمایی گسترده از برابر دانشگاه تهران به طرف میدان انقلاب برگزار شد. همانطور که در تصاویر می‌بینید طیف‌ها و قشر‌های مختلف جامعه ایران در این راهپیمایی حضور دارند. مقامات متعدد ایرانی از جمله رئیس قوه قضاییه، وزرا و نمایندگان مجلس و فرماندهان نیرو‌های مسلح ایران در این راهپیمایی مشارکت کردند.

وی افزود: شرکت کنندگان در این راهپیمایی، شعار مرگ بر فتنه گر سر دادند و از نیرو‌های پلیس تشکر کردند. مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا و مرگ بر منافق از جمله دیگر شعار‌های راهپیمایان بود. شرکت کنندگان در این راهپیمایی حمایت خود را از ولایت فقیه اعلام کردند. امروز پرچم ایران در دست شرکت کنندگان در راهپیمایی برافراشته شده است. بعضی از افراد تصاویر نیرو‌های بسیجی را که به دست اغتشاشگران کشته شدند، در دست دارند.

خبرنگار افزود: همزمان با تهران، راهپیمایی‌های مشابه در سراسر ایران برگزار شد و می‌توان گفت صد‌ها شهر ایران شاهد برگزاری راهپیمایی‌های گسترده در حمایت از نظام جمهوری اسلامی است. شماری از مردم درباره علت مشارکت خودشان در این راهپیمایی به ما گفتند از آنچه در شبکه‌های اجتماعی درباره حمله به نیرو‌های امنیتی و تعرض به اموال عمومی و خصوصی مشاهده کردند، ناراحت شدند و به همین علت در این راهپیمایی‌ها شرکت کردند.

ارسال نظرات