۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۷۱۲۱۹۰

ترور خاموش مخالفان بحرینی در زندان‌های رژیم آل خلیفه

ترور خاموش مخالفان بحرینی در زندان‌های رژیم آل خلیفه
طبق اعلام شبکه اللؤلؤة اهمال پزشکی عامدانه در زندان‌های بحرین ادامه دارد و رژیم آل خلیفه سیاست ترور خاموش مخالفان را در پیش گرفته است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، وزارت بهداشت بحرین در حالی ادعا می‌کند که سرکشی‌های منظم به زندان‌های این کشور دارد و خدمات پنج ستاره به زندانیان ارائه می‌کند که واقعیت‌ها از مسائل دیگر حکایت دارد. آن‌ها می‌گویند برای جلوگیری از شیوع بیماری‌های واگیر در زندان‌ها دستورالعمل‌های خاصی دارند که پزشکان به صورت دوره‌ای آن‌ها را به اجرا می‌گذارند.

شبکه تلویزیونی اللؤلؤة گزارش داد: در حالی که بیماری سل در زندان جو شیوع پیدا کرده و برخی از زندانیان از جمله کسانی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای هستند به آن مبتلا شده اند، اما وزارت بهداشت همه چیز را عادی جلوه می‌دهد و قائل به اهمال پزشکی نیست.

پزشکان بجای ایستادن در کنار حقیقت، با وزارت کشور بحرین همصدا شده اند و به دروغ از وضعیت عادی زندان‌ها سخن می‌گویند. اما با وجود دروغگویی‌های دولت بحرین، صدای اعتراض زندانیان و خانواده آن‌ها بلندتر است و واقعیت‌ها را می‌توان در شهادت شماری از زندانیان و خروج "احمد جابر" بصورت نیمه فلج از زندان مشاهده کرد.

پیشتر اعلام شد همزمان با اعلام پیش نویس طرح رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از ارائه خدمات پزشکی به اسرای فلسطینی، خبر افزایش بیماری‌های ریوی درمیان زندانیان رژیم بحرین نیز در سایه سیاست سهل انگاری پزشکی متعمدانه اعلام شد. این مساله شباهت بسیار زیاد رژیم صهیونیستی و رژیم منامه را بیش از پیش نشان داد.

این دو رژیم در طول دهه‌های گذشته از ابزار‌ها و سیاست‌های مشابه و یکسانی برای شکنجه و ظلم استفاده کرده اند. سهل انگاری پزشکی از مهمترین ویژگی‌های رژیم صهیونیستی در برخورد با اسرای فلسطینی در داخل زندان هاست./۹۸۸/

ارسال نظرات