۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۷۰۸۲۳۲
حجت الاسلام والمسلمین رفیعی:

حضور در راهپیمایی روز قدس مانع پیشرفت اسرائیل غاصب می شود

حضور در راهپیمایی روز قدس مانع پیشرفت اسرائیل غاصب می شود
استاد حوزه و دانشگاه گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس دلگرمی برای همه مظلومان عالم در یمن، فلسطین، سوریه و سایر بلاد اسلامی است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی، عصر امروز در ادامه جلسات معارفی حرم مطهر حضرت معصومه(س) در تفسیر سوره عنکبوت، گفت: خدای تبارک و تعالی عذاب هایی در دنیا و عذاب هایی در آخرت دارد.

وی با اشاره به عذاب های دنیای کفار و گنهکاران تصریح کرد: عذابی به نام استدراج داریم که خداوند به برخی مهلت و نعمت می دهد که در واقع این مهلت و نعمت عذابی است تا پیمانه آن ها لبریز شود، از این عذاب باید ترسید.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی با بیان اینکه جنایتکاران در این دنیا عکس العمل جنایات خود را خواهند دید، خاطرنشان کرد: تاریخ ستمگران را بخوانید ببینید یک نفر درست از دنیا نرفته است، آل سعود هم عکس العمل ظلم و جنایات خود را می بیند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه اولین کوره های انسان سوزی را یهودی ها داشتند، عنوان کرد: سوره بروج اصحاب اخدود را معرفی می کند، ذونواس پادشاه ستمگر یهودی گودال هایی کنده و آتش در میانش و مسیحیان نجران را مجبور به برگشت به یهودیت می کرد که عذابی نازل شد و بساطشان را جمع کرد.

وی با دعوت از اقشار مختلف مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: ثمرات روز قدس جلوی پیشرفت دولت اسرائیل را می گیرد، امروز حماس در کرانه باختری در غزه تقویت شده اند، ثمره این روز مانع دست اندازی به سایر کشورها و بلاد می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی با اشاره به اینکه مخالفت ما با یهود و یهودیان نیست، ابراز کرد: آن ها هم مثل سایر انسان ها و مسیحیان و سایر ادیان حق زندگی در دنیا را دارند، مخالفت با دولت صهیونیستی و کشتار و غصب مناطق است، مخالفت ما با اشغال سرزمین دیگران است.

وی افزود: حضور شما در راهپیمایی دلگرمی برای همه مظلومان عالم در یمن، فلسطین، سوریه و سایر بلاد است.

استاد حوزه و دانشگاه قساوت و خود فراموشی را از دیگر عذاب های دنیوی عنوان کرد و ابراز داشت: رفاقت با شیطان نتیجه دور شدن از خداوند است، قرآن می فرماید آن هایی که از خداوند دور شوند طعم لذت بندگی خدا را از دست خواهند داد و با شیطان رفاقت خواهند کرد.

ارسال نظرات