۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵
کد خبر: ۷۰۸۲۲۷
معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران:

دفاع از آرمان های فلسطین سیاست قطعی نظام اسلامی است

دفاع از آرمان های فلسطین سیاست قطعی نظام اسلامی است
مازندران - حجت الاسلام طبرسی با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول چهار دهه اخیر همواره پرچم دار دفاع از آرمان های فلسطین بوده است.

حجت الاسلام جعفر طبرسی، معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با اشاره به فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، حضور متحد و منسجم در راهپیمایی روز جهانی قدس را بیانگر قدرت جهان اسلام در برابر رژیم غاصب صهیونیستی عنوان کرد و گفت: باید این وحدت هر چه بیشتر شود تا این رژیم صهیونیستی به انزوا برسد.

وی با بیان این که روز جهانی قدس، روز مقاومت امت اسلامی در مقابل سیاست های باطل و تفرقه انگیز استکبار جهانی است، افزود: ابتکار اعلام روز قدس از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حرکتی بزرگ بود و اکنون هم استمرار این حرکت عظیم، نمایش وفاداری به آرمان های امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تحقق این آرمان و زنده نگه داشتن اهمیت فلسطین باید اقدام به جهاد تبیین، فکری، سیاسی در بین آحاد جامعه شود، خاطرنشان کرد: ایجاد روشنگری و تعمیق مسأله فلسطین در بین جهانیان و زمینه سازی برای آزادی قدس شریف باید به طور جدی دنبال شود.

حجت الاسلام طبرسی با بیان این که سرزمین فلسطین سال ها است که آماج حملات ددمنشانه صهیونیست‌های اشغالگر به مردمی مظلوم و بی دفاع است، افزود: سکوت در برابر هتک حرکت قدس شریف که این روزها شاهد آن هستیم به هیچ عنوان پذیرفتی نیست.

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که باید با حضور حماسی در راهپیمایی روز قدس دشمنان را ناکام گذاشته و دست ابرقدرت ها را از سرزمین های اسلامی کوتاه کنیم، ادامه داد: راهپیمایی دشمن شکن روز قدس امسال می تواند زمینه ای برای پیروزی عظیم در این قرن و آزادی قدس و مردم فلسطین و آزادگان جهان باشد.

وی با بیان این که به برکت مجاهدت ها و از خودگذشتگی های سرداران مقاومت امروز این جبهه مقتدرانه در برابر رژیم غاصب صهیونیستی ایستاده است، افزود: تداوم خط مقاومت و پیروزی نهایی در گرو حمایت‌های مادی و معنوی جهان اسلام از مردم مظلوم فلسطین است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که راهپیمایی امسال روز قدس حال و هوای خاصی خواهد داشت، ادامه داد: ملت بزرگ ایران نیز همانند سال ملت های مسلمان و آزادی خواه جهان با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، انزجار خود را از کشتار بی رحمانه مردم بی گناه و مظلوم فلسطین و سیاست های غیرانسانی رژیم اشغالگر قدس و آمریکای جنایتکار اعلام خواهند کرد.

حجت الاسلام طبرسی با بیان این که حضور گسترده آحاد مردم در کنار هم و متحد و منسجم، تجدید بیعت با آرمان های امام راحل، مقام معظم رهبری و ناکام گذاشتن دشمنان داخلی و خارجی است، گفت: این حضور گسترده می تواند موجب دلگرمی مردم مظلوم فلسطین و جوانان مجاهد فلسطینی برای مقابله با صهیونیست های جنایت کار باشد.

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول چهار دهه اخیر همواره پرچم دار دفاع از آرمان های فلسطین بوده است، خاطرنشان کرد: متأسفانه در این مسیر برخی از کشورهای به اصطلاح اسلامی مرتکب خیانتی آشکار و نابخشودنی شدند که البته تأثیری در اراده و حرکت عظیم مردم فلسطین نخواهد داشت.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که سازش با صهیونیست های غاصب لکه ننگی بر پیشانی چند کشور عربی است، تصریح کرد: به طور حتم پیروزی نهایی از آن ملت مظلوم فلسطین خواهد بود و تنها رسوایی دیگری برای این کشورهای خائن باقی خواهند ماند./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات