۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۷۰۸۱۳۱
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، فلسطین را زنده نگه داشته است

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، فلسطین را زنده نگه داشته است
کرمانشاه ـ سروری با اشاره به اهمیت راهپیمایی روز قدس گفت: اگر این راهپیمایی ها و حضور مردم نبود نامی از فلسطین و مسجد الاقصی نمانده بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، عباس سروری امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: روز قدس یادگار ارزشمند امام عظیم الشأن و برنامه ای است که از ایران شروع و به نقاط مختلف دنیا گسترش یافته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: همه مردم، آزادیخواهان و مسلمانان جهان در روز جهانی قدس به منظور حمایت بی دریغ از سرزمین های اشغالی، نوار غزه، فلسطین و قدس شریف یکپارچه فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر خواهند داد.

وی جنایات رژیم صهیونیستی را بسیار اسفبار دانست و تصریح کرد: اهمیتی که روز قدس دارد و مردم ما شاهد هستند و از رسانه های جمعی می بینند جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی علیه زنان و مردان و کودکان بی دفاع است که بر کسی پوشیده نیست.

سروری گفت: مردم کشور عزیز ما با همتی والا و فریادی رسا، احساس همدردی، وحدت و مسلمانی خود یک بار دیگر با شور و اشتیاق به میدان خواهند آمد و در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، فلسطین را زنده نگه داشته است، خاطرنشان کرد: اهمیت این موضوع تاثیرگذار خواهد بود چرا که تا به امروز مردم فلسطین مردم سرزمین های اسلامی در اقصی نقاط دنیا با تبعیت از ایرانیان و انقلاب اسلامی توانسته اند جلوی جنایات بیشتر رژیم صهیونیستی را بگیرند اگر این راهپیمایی ها و حضور مردم نبود نامی از فلسطین و مسجد الاقصی نمانده بود.

سروری با اشاره به این بیان گهربار امام خمینی(ره) که فرمود فلسطین پاره تن اسلام است و روز قدس روز اسلام است، گفت: این روز یادگاری از امام عزیز(ره) است که باید برای آن ارزش قائل باشیم و همه مردم باید یکپارچه در این راهپیمایی شرکت کنیم.

وی اظهار داشت: تفاوت راهپیمایی امسال با سال قبل این است که همه مردم با اعضاء خانواده برای حمایت بی دریغ از مردم نجیب و عزیز فلسطین در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تأکید کرد: وعده دیدار ما جمعه نهم اردیبهشت ماه ساعت 11 صبح مقابل مسجد آیت الله بروجردی است./1400/

ارسال نظرات