۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۹
کد خبر: ۷۰۴۹۷۰
آیت الله عبدالهی در گفت‌وگو با رسا:

آیت الله علوی گرگانی پشتیبان نظام و همراه امامین انقلاب بود

آیت الله علوی گرگانی پشتیبان نظام و همراه امامین انقلاب بود
نماینده مجلس خبرگان با بیان اینکه حضرت آیت الله علوی گرگانی دارای چهره مردمی بود، گفت: این عالم بزرگوار همواره پشتیبان نظام و همراه امامین انقلاب بود.

آیت الله محمود عبدالهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن تسلیت ارتحال حضرت آیت الله علوی گرگانی، به تبیین سیره علمی، اخلاقی و انقلابی ایشان پرداخت و گفت: سوابق تدریس حضرت آیت الله علوی گرگانی بسیار ممتد و طولانی بوده است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حضرت آیت الله علوی گرگانی از استادان برجسته و مدرسان عالی مقام حوزه علمیه قم بود، ابراز داشت: زمانی که حضرت آیت الله علوی گرگانی دروس سطوح عالی حوزه را تدریس می کرد طلاب بسیاری در درس ایشان حضور پیدا می کردند و درس ایشان بسیار پررونق و گسترده بود.

وی با اشاره به اینکه حضرت آیت الله علوی گرگانی همواره بر تبلیغ طلاب تاکید داشت، بیان کرد: این عالم بزرگوار در کنار تدریس در حوزه های علمیه، تبلیغ را فراموش نکرد و تا اواخر عمر خود در ماه رمضان و ایام تبلیغی به محل تولد خود شهر گرگان برای تبلیغ دین می رفت.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه این عالم بزرگ دارای چهره مردمی بود، ابراز داشت: حضرت آیت الله علوی گرگانی با اقامه نماز جماعت و ارائه منبرهای مختلف همواره در کنار مردم حضور داشت.

آیت الله عبدالهی به تبیین سیره انقلابی و مبارزاتی حضرت آیت الله علوی گرگانی پرداخت و گفت: ایشان از شخصیت های مبارزی بود که در مقاطع مختلفی از انقلاب دفاع می کرد و همواره پشتیبان و همراه امامین انقلاب بود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در پایان اظهار کرد: سران و مسؤولان مختلف کشوری در دوران مختلف با حضرت آیت الله علوی گرگانی دیدار داشتند و از راهنمایی ها و رهنمودهای ایشان بهره می بردند.

ارسال نظرات