۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۷۰۲۴۲۷
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها:

جهاد تبیین یکی از مقدمات تحقق بیانیه گام دوم است

جهاد تبیین یکی از مقدمات تحقق بیانیه گام دوم است
حجت الاسلام والمسلمین رستمی گفت: جهاد تبیین نیز یکی از مقدمات تحقق بیانیه گام دوم است و در واقع جهاد تبیین یکی از مولفه های الزامات و ضرورت های تحقق بیانیه گام دوم است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها پیش از ظهر امروز در مراسم سومین سالگرد صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که به همت موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با اشاره به بیانیه گام دوم گفت: جهاد تبیین و بیانیه گام دوم به نوعی ارتباط متقابل با هم دارند، می توانیم بگوییم بیانیه گام دوم یکی از مصادیق عالی جهاد تبیین است.

وی با توجه به اهمیت بیانیه گام دوم افزود: جهاد تبیین نیز یکی از مقدمات تحقق بیانیه گام دوم است و در واقع جهاد تبیین یکی از مولفه های الزامات و ضرورت های تحقق بیانیه گام دوم است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با اشاره به رسالت اصلی تحقق بیانیه گام دوم اظهار کرد: حضرت آقا در یک بیان مستدل، منطقی و محکم انقلاب را برای مخاطبان بیان می کنند که از کجا آمدیم، در چه وضعیتی بودیم، چه گذشته ای داشتیم، چه حرکتی در انقلاب انجام شد و چه کارهای بزرگی رقم خورد، در چه نقطه ای قرار داریم، چه ظرفیت هایی داریم و چه افقی پیش روی ما است.

وی ضمن بیان سیر حرکت انقلاب اسلامی تصریح کرد: مهم ترین توصیه رهبر انقلاب در این بیانیه امید به جوانان است و در این بیانیه 7 توصیه به جوانان می کنند و قبل از آن توصیه به امید می شود.

حجت الاسلام والمسلمین رستمی با اشاره به توصیه های هفتگانه ابراز کرد: اولین الزام برای حرکت فهم میدان است، فهم نقاط قوت و خطیر بودن موقعیت بسیار لازم و ضروری است، دومین ضرورت خیرخواهی و دلسوزی برای تمام عرصه ها و ظرفیت های کشور است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در پایان با اشاره دیگر توصیه ها خاطرنشان کرد: علم، صبر و مهارت از دیگر الزامات بیانیه گام دوم برای پیشرفت کشور است.

ارسال نظرات