۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۷۰۱۴۵۰
به مناسبت درگذشت مرحوم حجت الاسلام موسوی؛

عمری که وقف نشر معارف دینی شد

عمری که وقف نشر معارف دینی شد
آن عالم بی تکلف عمر شریف خود را وقف نشر معارف دینی کرد و همچون پدری دلسوز خستگی ناپذیر همراه با زندگی زاهدانه حیات نورانی خود را تجسمی از عاش سعیدا و مات سعیدا قرار داد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام رضوانی نسب نماینده طلاب و فضلای فردوس در حوزه علمیه قم در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی نسب را تسلیت گفت، متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
درگذشت عالم مجاهد، انقلابی و خدمتگزار، حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج سید ابراهیم موسوی رحمت الله علیه موجب تاسف و تأثر گردید.

ایشان جزو مفاخر علمی و اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم بودند که عمر پربرکت خود را در راه تحصیل و علم و دانش صرف کردند و با مجاهدتی بی‌نظیر در راه تحقیق و تألیف و تعلیم علوم اسلامی و تربیت شاگردان لحظه‌ای از پا ننشستند.

آن عالم بی تکلف عمر شریف خود را وقف نشر معارف دینی، حقایق ایمانی و تربیت نفوس نمود و همچون پدری دلسوز و خستگی ناپذیر همراه با زندگی زاهدانه حیات نورانی خود را تجسمی از عاش سعیدا و مات سعیدا قرار داد.

اینجانب ضمن طلب صبر و اجر برای بیت مکرم ایشان ،فقدان این عالم مجاهد و بصیر را به مردم عزیز و مؤمن شهرستان فردوس، حوزه‌های علمیه و روحانیت خراسان و نیز شاگردان این بزرگوار به ویژه به خانواده مکرم و فرزندان ارجمندشان، خصوصا جناب آقایان حجج اسلام‌والمسلمین آقایان سید جمال و سیدجواد موسوی تسلیت و تعزیت می‌گویم و از درگاه خداوند علیم و قدیر غفران واسعه الهی و علو درجات را برای ایشان تمنا می کنم.

عباس رضوانی نسب نماینده طلاب و فضلای فردوس در حوزه علمیه قم

ارسال نظرات