۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۶۹۸۳۶۶
آیت الله علوی گرگانی:

وظیفه حوزه علمیه قم سیراب کردن جهان از علوم مکتب اهل بیت است

وظیفه حوزه علمیه قم سیراب کردن جهان از علوم مکتب اهل بیت است
حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به اهمیت اعطای مدارک علمی معتبر به طلاب، گفت: باید حوزه علمیه قم بتوانند جهان را از علوم مکتب اهل بیت سیراب کند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله علوی گرگانی در دیدار مسؤولان معاونت پژوهش حوزه ضمن تقدیر از تلاش های آنان گفت: جامعه روحانیت و حوزه علمیه قم باید بتواند جهان را از علم و علوم مکتب اهل بیت(ع) سیراب کند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه ابراز داشت: باید مقوله عالم پروری در حوزه های علمیه به گونه ای اجرایی شود که طلاب پس از فارغ التحصیلی به سطح علمی خوب و قابل اعتنایی برسند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به اهمیت اعطای مدارک علمی و تحصیلی حوزوی معتبر به طلاب از سوی حوزه علمیه اظهار کرد: نظر من این است که به عنوان تشویق به پژوهشگران مدارکی حوزوی اعطا گردد تا بتواند اعتباربخشی به تلاش علمی آنان باشد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه خاطرنشان کرد: می بایست مدرک علمی جامع و مشترکی که مورد توافق همه حوزه های علمیه اعم از قم، مشهد و سایر آن بلاد باشد طراحی شود تا طلاب بتوانند حاصل تلاش های علمی خود را در حوزه های علمیه مختلف ارائه دهند.

ارسال نظرات