۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۶۹۶۱۲۴
سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

مساجد دژ محکم و نفوذ ناپذیر جهان اسلام اند

مساجد دژ محکم و نفوذ ناپذیر جهان اسلام اند
حجت الاسلام والمسلمین دومکی در واکنش به تعطیلی مسجد و حسینیه منطقه میهر پاکستان خواستار بازگشائی آن شد و گفت: مساجد دژ محکم و نفوذ ناپذیر جهان اسلام اند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین‌الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مقصود علی دومکی سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان، هنگام بازدید از منطقه میهر، استان دادو، ایالت سند پاکستان با شخصیت ها، مدیر مدرسه و اساتید حوزه علمیه دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام عابد علی عرفانی مدیر حوزه علمیه سفینه اهل بیت علیهم السلام میهر، مولانا سائیں بخش مناظری، اصغر حسینی دبیر مجلس وحدت مسلمین در منطقه میهر پاکستان، مںظور حسین چنه، عبدالطیف و دیگران افراد سرشناس منطقه، از وی استقبال کردند و خیرمقدم گفتند.

حجت الاسلام والمسلمین دومکی در این دیدار با بیان این که مساجد دژ محکم و نفوذ ناپذیر جهان اسلام اند، اظهار داشت: مساجد مرکزی اند که به خاطر محور عبادت و یاد خدا با خانه خدا ملقب اند.

وی تعطیلی مسجد و حسینیه منطقه میهر در چند ماه گذشته را تأسف برانگیز دانست و گفت: مساجد را کسانی آباد می کنند که به خدا، پیامبر(ص) و معاد، اعتقاد و ایمان داشته باشند.

این روحانی پاکستانی خطاب به مسئولین دولتی منطقه میهر که برای بازگشایی مسجد و حسینیه اقدامات لازم را انجام دهند، ابراز داشت: این پایگاه مهم دینی را برای اذان، اقامه نماز، برگزاری نماز جماعت، دروس قرآن کریم، روضه سید الشهداء علیه السلام و دیگر مراسم دینی، مورد استفاده قرار دهید.

وی با تاکید به این که مسئولین منطقه، وظیفه اداره مسجد و حسینیه را به افراد صالح، متعهد و پایبند نماز و روزه بسپارند، خطاب به روحانیون منطقه و نمایندگان ملت گفت: در مسئله تعطیلی مسجد و حسینیه واکنش نشان داده نقش خود را در حل این مشکل بخوبی ایفا کنید.

در این دیدار اصغر حسینی دبیر مجلس وحدت مسلمین در منطقه میهر پاکستان، مںظور حسین چنه در خصوص تعطیلی مسجد و حسینیه گزارشی ارائه کردند و حجت الاسلام والمسلمین مقصود علی  دومکی سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین یکی از احزاب بزرگ شیعیان پاکستان را در جریان مسائل منطقه گذاشتند./988/

ارسال نظرات