۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۶۹۵۸۴۵
سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

قدرت های شیطانی از همه گیر شدن نظام ولایت فقیه نگران هستند + تصویر

قدرت های شیطانی از همه گیر شدن نظام ولایت فقیه نگران هستند + تصویر
حجت الاسلام والمسلمین دومکی با بیان این که اکنون نظام ولایت و امامت مسیر جهانی شدن را پیش گرفته است، گفت: قدرت های شیطانی از همه گیر شدن نظام ولایت فقیه نگران اند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مقصود علی دومکی سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان، در همایشی که به همت جنبش علم و عمل اصغریه در پاکستان برگزار شد، اذعان کرد: پیشی گرفتن و جهانی شدن نظام ولایت و امامت، قدرت های شیطانی را به شدت نگران کرده است.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران بعنوان سخنگو و نماینده ںظام جهانی ولایت، درحال توسعه و گسترش نور ولایت در گوشه و کنار جهان است، ادامه داد: درخشش نور و اندیشه های انقلابی این نظام مقدس، خانه های بت پرستی و استکباری را در سراسر جهان به لرزه در آورده است.

این روحانی پاکستانی با تاکید به این که امروز نظام ولایت با تبدیل شدن به یک جنبش انقلاب جهانی، آینده ای زیبا و با آرامش را به جهانیان نوید می دهد، خطاب به جوانان پاکستان گفت: شما جوانان در این برهه حساس با روحانیت و علما مرتبط باشید تا به کج روی دچار نشوید.

وی با اشاره به این که بنده خدمات دینی دوستان جنبش علم و عمل اصغریه را ارج می نهم و قدردان تلاش های شبانه روزی آنان هستم، ابراز داشت: شما جوانان دست و بازو و کمک کار علما و روحانیت باشید و همواره با مراکز دینی، حوزه های علمیه و علما ارتباط داشته باشید، البته علما نیز باید در حق جوانان دلسوز باشند، آنان را بها بدهند و قدر احساسات پاک آنان را بدانند.

گفتنی است که حجت الاسلام والمسلمین دومکی در این مراسم به فعالان جنبش علم و عمل اصغریه به پاس فعالیت هایشان، لوح تقدیر اهدا کرد./988/

ارسال نظرات