۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۶۸۷۴۶۱
امام جمعه محمود آباد عنوان کرد؛

اشرافی‌گری و فاصله گرفتن از مردم؛ مهم‌ترین آسیب‌های مدیریت در جامعه

اشرافی‌گری و فاصله گرفتن از مردم؛ مهم‌ترین آسیب‌های مدیریت در جامعه
مازندران - حجت الاسلام موسوی، تفکر اشرافی و فاصله گرفتن از مردم را مهم ترین آسیب پیش روی مدیران در جامعه اسلامی برشمرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام سید داوود موسوی، امام جمعه محمود آباد امروز در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان با اشاره به فرا رسیدن ایام شهادت شهیدان رجایی و باهنر که به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است، گفت: این دو شخصیت بزرگ تاریخ انقلاب اسلامی، الگوی خدمت گزاری صادقانه به مردم هستند.

وی، ساده زیستی، مردمی بودن و خدمت صادقانه و بی منت به مردم را مهم ترین دلیل جاودانه شدن شهیدان رجایی و باهنر در تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: مسؤولان کشور در عمل به وظایفی که به آنها محول می شود باید این شهید انقلاب را الگوی خود قرار دهند.

استاد حوزه علمیه مازندران، خدمت گزاری صادقانه به مردم همسویی و همراهی با مردم را مهم ترین شاخصه مدیران در جامعه اسلامی عنوان کرد و گفت: مدیران در نظام اسلامی باید همواره در خدمت به مردم پیشگام باشند.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که تفکر اشرافی و فاصله گرفتن از مردم را مهم ترین آسیب پیش روی مدیران در جامعه اسلامی برشمرد و افزود: اگر مدیری در نظام اسلامی از مردم فاصله بگیرد به طور حتم در خدمت گزاری به آنها موفق نخواهد بود.

وی با اشاره به این که متأسفانه در هشت سال گذشته به دلیل اتخاذ تصمیمات نادرست کشور با مشکلات اقتصادی بسیاری مواجه شد، بیان داشت: اگر مدیران و مسؤولان ارشد کشور به جای دل بستن به وعده های بی پشتوانه غربی ها به توان داخلی توجه می کردند امروز وضعیت کشور این گونه نبود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که تجربه 42 ساله کشورمان نشان داده، اعتماد به آمریکا و اروپا نتیجه مناسبی برای کشور نخواهد داشت، افزود: آمریکا و کشورهای اروپایی به هیچ یک از تعهدات خود در قبال ایران اسلامی عمل نکردند و به راحتی آن را نقض کردند.

حجت الاسلام موسوی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: ایام شهادت دو شخصیت برجسته کشور شهیدان رجایی و باهنر فرصتی برای تجدید عهد دولت‌ها به سیره مردان جهادی و تلاشگری که انگیزه ای جز خدمت صادقانه برای مردم و عزت کشور نداشتند، است.

وی با بیان این که خوشبختانه امروز شاهد روی کار آمدن دولتی مردمی با شعارهای انقلابی هستیم، تصریح کرد: امیدواریم در انسجام عملکرد قوای سه‌گانه، قوه مجریه و دولت انقلابی، مردمی، پاکدست و رییس جمهوری خستگی‌ناپذیر بتواند با عمل به شعارهای انقلاب، اقتضائات گام دوم انقلاب را به طور دقیق اجرایی کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امروز در کنار رسیدگی به بحران کرونا، توجه به امور معیشتی و اقتصادی مردم باید جزء اولویت های دولت سیزدهم قرار گیرد، خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم در ابتدا باید همه توان و ظرفیت خود را برای واکسینه کردن مردم به کار گیرد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که متأسفانه در سایه برخی بی تدبیری ها امروز شاهد شرایط بحرانی کرونا در کشور هستیم، تصریح کرد: به طور حتم با مدیریت جهادی و انقلابی، دولت سیزدهم به راحتی می توانیم از این شرایط به وجود آمده که میراث دولت گذشته است عبور کنیم./950/پ210/

ارسال نظرات