۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۶۸۶۹۴۴

برگزاری روز جهانی حضرت علی اصغر(ع) در هندوستان + تصویر

برگزاری روز جهانی حضرت علی اصغر(ع) در هندوستان + تصویر
روز جهانی حضرت علی اصغر(ع) با حضور تعداد زیادی از نوزادان، کودکان، خردسالان و مادران در یکی از مناطق هندوستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، مراسم روز جهانی حضرت علی اصغر(ع) با حضور تعداد زیادی از نوزادان، کودکان، خردسالان و مادران، روز گذشته در شهر اجمیر و تارگره ایالت راجستهان در غرب هندوستان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید نقی حسین جعفری از افاضل حوزه علمیه قم، هنگام سخنرانی در این مراسم به اهمیت و اهداف این عمل نمادین پرداخت و گفت: روز جهانی حضرت علی اصغر(ع) روز اعتراض در برابر قدرت های شیطانی، ظالمان و استکبار جهانی است که بر کودکان نیز ترحم نکردند.

وی با بیان این که از یک سوی رهروان حق در برگزاری روز جهانی حضرت علی اصغر مشغول اند و از سوی دیگر پیروان باطل مانند آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی تلاش می کنند تا جلوی گسترش و جهانی شدن این مراسم را بگیرند، ابراز داشت: دشمن همانند گذشته از بی آبرو شدن واهمه دارد، کودک شش ماهه حضرت امام حسین علیه السلام ماهیت درونی و طبع درندگی یزید و یزیدیان را برملا کرد.

این روحانی هندی با اشاره به این که هدف سید الشهدا(ع) بیداری امت اسلامی بود و لذا حضرت در کربلا فرمودند من خون قلبم را برای بیداری امتم و امت‌های آینده به کربلا آورده‌ام، ادامه داد: نقطه عطف این حرکت ارزشمند، آیین نذر مادران است که مادران در این مراسم فرزندان خود را نذر یاری منجی عالم حضرت حجت ابن الحسن عجل الله تعالی فرجه الشریف می‌کنند./988/

ارسال نظرات