۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۶۸۴۵۵۷
کابینه تراز؛

حل مشکلات اقتصادی و ترمیم مسائل فرهنگی اولویت دولت جدید قرار گیرد

حل مشکلات اقتصادی و ترمیم مسائل فرهنگی اولویت دولت جدید قرار گیرد
نماینده مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت هماهنگی میان اعضای کابینه سیزدهم تأکید کرد و گفت: حل مشکلات اقتصادی و ترمیم مسائل فرهنگی کشور اولویت هیأت دولت جدید قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین جواد مجتهدشبستری نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به شاخصه ها و معیارهای اعضای کابینه دولت جدید گفت: باید اعضای کابینه دولت سیزدهم با شاخصه هایی که آیت الله رئیسی در دوران انتخابات بیان کرده، هماهنگ باشند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه باید اعضای کابینه دولت انقلابی به دنبال حل مشکلات و تغییر در وضعیت موجود کشور باشند، ابراز کرد: آیت الله رئیسی به دنبال آن است که کابینه و هیأت دولتی را تشکیل دهد که دارای روحیه جهادی، ضد فساد و اهل خدمت به اقشار مختلف مردم باشند.

وی بر ضرورت هماهنگی و هم افزایی میان اعضای کابینه و هیأت دولت سیزدهم تأکید و اظهار کرد: یکی از معضلاتی که در دولت های گذشته و دولت کنونی بود و سبب تحمیل مشکلات زیادی در کشور شد، ناهماهنگی میان تیم ها و اعضای کابینه و هیأت وزیران بوده است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: نباید این گونه باشد که به طور مثال  وزیر کشاورزی با وزیر صمت از نظر فکر و برنامه ناهماهنگ باشند، زیرا وجود ناهماهنگی ها سبب ایجاد مشکلات بسیاری برای کشور و مردم خواهد شد که مـــتأسفانه در این دولت شاهد وجود این گونه ناهماهنگی ها میان وزیران و هیأت دولت هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین مجتهدشبستری بیان کرد: امیدواریم که اعضای کابینه هیأت دولت سیزدهم تیم قوی، دارای تجربه لازم و کارآموزده باشند و همچنین اعضای کابینه هماهنگ، یک دست و یکپارچه از نظر فکری و اعتقادی عمل کنند.

وی با بیان اینکه باید هیأت دولت جدید، حل مشکلات اقتصادی و همچنین ترمیم مسائل فرهنگی کشور را جرء اولویت کاری خود قرار دهد، افزود: همان گونه که رهبر معظم انقلاب و آیت الله رئیسی تأکید داشتند، باید حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در دستور کار هیأت دولت جدید قرار گیرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: متأسفانه بدهی بسیاری از دولت کنونی برای دولت سیزدهم به جا مانده است و این مسأله کار را برای هیأت دولت جدید مشکل خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتهدشبستری اظهار کرد: آیت الله رئیسی باید وزیران، مشاوران و معاونانی را برای هیأت دولت خود انتخاب کند که به دنبال منافع شخصی نبوده، بلکه آنها واقعا دلسوز مردم بوده و به دنبال حل مشکلات کشور باشند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: امیدواریم که آیت الله رئیسی با انتخاب مدیران جهادی، پاکدست، یکدست، ضد فساد، هماهنگ و خدمتگزار بتوانند در مسیر حل مشکلات مردم گام های گسترده و مناسبی را بردارند.

ارسال نظرات