۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۶۸۰۲۵۹
معرفی کتاب؛

جوان اعجوبه اثری از انتشارات شهید ابراهیم هادی

جوان اعجوبه اثری از انتشارات شهید ابراهیم هادی
جوان اعجوبه اثری دیگر از انتشارات شهید ابراهیم هادی است که خاطرات و زندگینامه چریک مبارز و سردار بیداری اسلامی شهید سید مصطفی الحسینی را بیان می کند.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا،انتشارات شهید ابراهیم هادی کتاب جوان اعجوبه که  خاطرات و زندگینامه هنرمند،شاعر، نویسنده، مترجم، ورزشکار، چریک مبارز و سردار بیداری اسلامی شهید سید مصطفی الحسینی است را به همت پژوهش و قلم گروه نویسندگان فرهنگی شهید ابراهیم هادی را منتشر کردند.

در بخشی از کتاب جوان اعجوبه می خوانید:

زیاد اهل کوچه رفتن نبود. جای مصطفی یا در مکتب خانه ها بود، یا در مجالس روضه خوانی؛ نماز خواندن را هم خودم به او یاد دادم. از بچگی وقتی قران می خواند، خودش را موظف می دانست تا معنی آن را هم بخواند. در این دوران وقت های بیکاری را کنار پدربزرگش، مرحوم سید علی الحسینی بود. پشت منزل ما زمین خاکی بود. آنجا با بچه ها فوتبال بازی می کرد. یک روز در زمین فوتبال یک سکه پیدا کرد. گفتم: «مامان جان، بذار سر جایش.» خیلی مواظب بودیم که چه لقمه ای می خورد. خیلی در تربیت مصطفی دقت کردیم. خدا هم خیلی لطف کرد. . از سن هشت سالگی دیگر آرامش نداشت. هر وقت از امامان صحبت می کردم تمام وجودش سرشار از شور و شعف میشد. مصطفی رفته رفته بزرگتر و عاقل تر می شد.

برای تهیه کتاب با تخفیف 6 درصد به سایت فروشگاه اینترنتی کتاب قم مراجعه کنید.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲
سلام ممنون من از سایت کتاب قم کتاب های دیگه ام رو هم میخرم با تشکر
4
0
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱
کتاب خواندنی و زیبایی است، پیشنهاد می کنم شما هم بخرید
4
0