۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۶۷۵۹۶۳

برگزاری دوره علمی ـ آموزشی «تربیت مربی خانواده»

برگزاری دوره علمی ـ آموزشی «تربیت مربی خانواده»
دوره علمی ـ آموزشی «تربیت مربی خانواده» ویژه تعطیلات آخر سال و عید نوروز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، دوره علمی ـ آموزشی «تربیت مربی خانواده» ویژه تعطیلات آخر سال و عید نوروز برگزار می شود.

پیشگیری از مشکلات خانواده طلاب و توانمندی مبلغین در زمنیه آموزش خانواده از جمله اهداف این دوره است که توسط مرکز مشاوره حوزه علمیه حوزه علمیه برگزار می شود.

گفتنی است مبانی خانواده، تفاوت های جنسیتی، بهداشت روانی، نظام خانواده، مهارتهای زندگی زناشویی، دانش و مهارت جنسی، اخلاق کاربردی اسلامی، فرزند پروری، ازدواج، حقوق خانواده، آسیب شناسی عمومی، خانواده، فرازناشویی، طلاق، اعتیاد از جمله سرفصل های این دوره آموزشی است.

همچنین استفاده از اساتید مجرب تحت نظر کارگروه تخصصی خانواده در مرکز مشاوره حوزه، اولویت به کارگیری ممتازین دوره در برگزاری کارگاه های مربی خانواده در سراسر کشور، حمایت های علمی از شرکت کنندگان در دوره و اعطای گواهینامه معتبر نیز مزایای شرکت در این دوره است.

لازم به ذکر است مدت زمان دوره: ۶۴ ساعت و در روز های 25، 26، 27، 28 اسفند و 5، 6، 7، 8 فروردین 1400 بوده و در چهار ساعت صبح و چهار ساعت عصر برگزار خواهد شد.

گفتنی است با توجه به شرایط کرونایی، این دوره به صورت مجازی برگزار خواهد شد و شهریه آن نیز با 50 درصد تخفیف ۶۴۰.۰۰۰ تومان است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره می توانند با شماره تلفن 1214 ـ 589 ـ 0902 تنها در پیام رسان ایتا ارتباط برقرار کنند.

ارسال نظرات