۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۶۷۳۷۸۷

ساخت فیلم و تدوین کتاب با موضوع دفاع مقدس در سمنان

ساخت فیلم و تدوین کتاب با موضوع دفاع مقدس در سمنان
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان از ساخت فیلم و تدوین کتاب نقش توزیع برق استان سمنان در دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا در سمنان، سرهنگ محمدحسن سلامی با حضور در شرکت توزیع برق استان سمنان از تلاش‌های و مجاهدت‌های انجام‌شده توسط مدیرعامل و کارکنان این شرکت در چهلمین سالگرد دفاع مقدس قدردانی کرد.

وی با گرامیداشت یوم‌الله دهه فجر انقلاب سلامی و ۴۲ سال استقامت، پایداری و مقاومت ملت ایران در مقابل دشمنان اظهار داشت: بصیرت، هوشیاری و پیروی از ولایت از عوامل پیروزی ملت ایران در صحنه‌های مختلف دوران انقلاب و دفاع مقدس بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان ضمن قدردانی از تلاش‌های شرکت توزیع برق استان سمنان در چهلمین سال دفاع مقدس، گفت: ساخت فیلم و تدوین کتاب نقش توزیع برق استان سمنان در دفاع مقدس از اقدامات اثربخش و ماندگار در حوزه ترویج ارزش‌های دفاع مقدس است.

سلامی گفت: برگزاری دوره آموزش علوم معارف دفاع مقدس ویژه کارکنان به‌صورت مجازی، جهت انتقال تجارب و خاطرات دفاع مقدس برای نسل‌های آینده به‌ویژه کارکنان جوان یک ضرورت است و حماسه‌های آن دوران باید برای جوانان امروز کشور بازگو شود تا به‌خوبی بدانند چگونه این مرز و بوم و انقلاب مردم آن، در برابر دشمنان حفظ شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در این دیدار، با شمردن برکات انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف به‌ویژه انرژی و نیروی برق و مقایسه خدمات انجام‌شده در دوران انقلاب و پیش از انقلاب، افزود: این خدمات و تلاش‌های باید برای آحاد مردم به‌ویژه جوانان بازگو و تشریح شود و همه باید با همت و کار مضاعف در مسیر اهداف انقلاب اسلامی و تحقق عملی حماسه اقتصادی گام برداریم.

سیدمحمد موسوی‌زاده ادامه داد: در چهلمین سال دفاع مقدس این شرکت با توجه به وظایف و مسئولیت‌های فنی و تخصصی خود، سعی نموده است در حد توان و امکانات، از مقام شامخ شهیدان، ایثارگران و رزمندگان صنعت برق استان تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

ارسال نظرات