۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۶۷۳۲۰۷
مدیر حوزه علمیه گیلانغرب:

ترم دوم تحصیلی طلاب حوزه علمیه گیلانغرب حضوری برگزار می شود

ترم دوم تحصیلی طلاب حوزه علمیه گیلانغرب حضوری برگزار می شود
کرمانشاه - مدیر حوزه علمیه گیلانغرب گفت: ترم دوم تحصیلی طلاب حوزه علمیه گیلانغرب به صورت حضوری برگزار می شود.

حجت الاسلام قدرت الله خدابنده لو در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه عنوان کرد: با چندین روز تاخیر امتحانات حوزه علمیه گیلانغرب به پایان رسید و ان شاء الله از شنبه هفته آینده ترم دوم تحصیلی طلاب آغار می شود.

مدیر حوزه علمیه گیلانغرب گفت: ترم دوم تحصیلی طلاب حوزه علمیه گیلانغرب به صورت حضوری برگزار می شود.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه خوشبختانه در مدت زمان شیوع کرونا شاهد هیچ گونه ابتلا در بین طلاب نبودیم، بیان کرد: خوشبختانه طلاب حوزه علمیه گیلانغرب به بهترین نحو ممکن پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی و اجتماعی را رعایت کرده و می کنند.

حجت الاسلام خدابنده لو در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حمایت های خوب امام جمعه شهرستان گیلانغرب از این حوزه علمیه، تاکید داشت: حجت الاسلام فاطمی نسب، امام جمعه محترم شهرستان گیلانغرب همواره یار و یاور این حوزه علمیه می باشد و در بسیاری از برنامه های ما حضوری فعالی و جهادی دارد.

مدیر حوزه علمیه گیلانغرب در ادامه سخنان خود افزود: این حوزه علمیه برنامه های فرهنگی، تهذیبی، پژوهشی و... بسیاری در دستور کار دارد که برای اجرای این برنامه ها نیازمند حمایت معنوی و مالی مسؤولان متولی هستیم.

حجت الاسلام خدابنده لو در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: برای ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی یکسری از برنامه ها را در دست اجرا داریم که ان شاء الله نحوه و زمان برگزاری این ویژه برنامه های انقلابی در ستاد دهه فجر این حوزه علمیه تشریح و تبیین می گردد./1400/

ارسال نظرات