۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۶۶۷۰۷۳
در پی توهین پیامبر در فرانسه؛

جماعت اسلامی پاکستان خواستار اخراج سفیر و قطع روابط دیپلماتیک با فرانسه شد

جماعت اسلامی پاکستان خواستار اخراج سفیر و قطع روابط  دیپلماتیک با فرانسه شد
سناتور سراج الحق با محکومیت شدید اقدام رئیس جمهور فرانسه در حمایت از توهین به پیامبر اسلام(ص) اسلام ستیزی را پروژه شکست خورده اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا،سناتور سراج الحق امیر جماعت اسلامی با محکومیت شدید اقدام رییس جمهور فرانسه در حمایت از توهین به پیامبر اسلام(ص) اسلام ستیزی را پروژه شکست خورده دانست گفت: سناریوی شیطانی اسلام‌ ستیزی که اخیراً با اقدام موهن و دوباره مجله شارلی ابدو در انتشار کاریکاتورهای قبیحانه علیه پیامبر گرامی اسلام (ص) و آویزان کردن آن در دیوار ساختمان های دولتی این کشور و حمایت مجرمانه و غیر عاقلانه رییس ‌جمهور فرانسه قلب مسلمانان عالم را جریحه دار کرده است.

وی افزود: پاکستان باید سفیر فرانسه را اخراج و روابط خود را با فرانسه قطع کند و سازمان همکاری اسلامی هم درباره این جنایت بزرگ اجلاسیه کشورهای اسلامی برگزار کند، اهانت به رحمت اللعالمین هرگز تحمل نخواهیم کرد و این تضاد با ایمان مسلمانان است که نسبت به این موضوع ساکت باشند.

امیر جماعت اسلامی در پایان اعلام کرد که مسلمانان پاکستانی جمعه آینده در سراسر این کشور علیه جنایتکاران فرانسه و رئیس جمهور فرانسه تظاهرات خواهد کرد./ت302/ف

ارسال نظرات