۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۶۶۶۹۶۱
مدیر مدرسه علمیه کنگاور مطرح کرد؛

بصیرت و روحیه انقلابی؛ بارزترین صفت شهدا

بصیرت و روحیه انقلابی؛ بارزترین صفت شهدا
کرمانشاه - مدیر مدرسه علمیه کنگاور گفت: بصیرت و داشتن روحیه انقلابی بارزترین صفت شهدا، ایثارگران و رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام پیام ملکی؛ مدیر مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) کنگاور به همراه روسای ادارات اوقاف و امور خیریه و نیز بنیاد شهید این شهرستان امروز با خانواده شهید «شورچه» دیدار کردند.

حجت الاسلام ملکی در این دیدار اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره جایگاه شهدا می فرمایند: «امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست» لذا وظیفه روحانیت و عموم اقشار جامعه تعظیم شهداء و قدردانی از بازماندگان و خانواده های آنان است.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان کنگاور در ادامه با اشاره به اینکه شهدا تضمین کننده امنیت و آسایش این انقلاب شده اند، عنوان کرد: شهیدان بهترین مطاع خویش که همان جان شان بود را در راه اسلام و وطن فدا کردند که این بالاترین جهاد است.

حجت الاسلام ملکی با تاکید بر اینکه باید نسل جوان با راه و سیره شهدای انقلاب اسلامی بیشتر از پیش آشنا شوند، تاکید کرد: باید اجازه ندهیم که گذر روزگار یاد و نام شهیدان سرافزار این مملکت را از یاد ما ببرد، امروز باید بتوانیم که سیره این عزیزان را در جامعه جاری و ساری کنیم.

این استاد حوزه علمیه در ادامه سخنان خود تاکید کرد: نگاه و اعتقاد شهیدان به آینده انقلاب و روحیه ایثاری که در آن عزیزان بود، می تواند بهترین الگو برای مسیر راه ما در اعتلای این انقلاب و نظام اسلامی باشد.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان کنگاور گفت: امروز جامعه اسلامی نیازمند روحیه انقلابی و ایثار است، روحیه ای که در شهیدان موج می زد. این روحیه می تواند راه گشای بسیاری از مشکلات در کشور و مملکت باشد.

حجت الاسلام ملکی شهیدان را انسان هایی صاحب بصیرت دینی و انقلابی عنوان کرد و افزود: بصیرت و داشتن روحیه انقلابی بارزترین صفت شهدا، ایثارگران و رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس بود.

این استاد حوزه علمیه در پایان سخنان خود عنوان داشت: امیدواریم که همه ما ادامه دهندگان واقعی راه شهدا و ایثارگران باشیم و اجازه ندهیم که زندگی زودگذر دنیوی ما را از مسیر معنویات و دین خارج کند.

براساس این گزارش در پایان این مراسم، هدایایی به رسم یادبود به خانواده شهید «شورچه» اهدا گردید./1400//210/خ

ارسال نظرات