۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸
کد خبر: ۶۶۵۹۰۷
حجت الاسلام والمسلمین معلمی:

وابستگی و دلدادگی دولت به بیرون چالشی جدی است

وابستگی و دلدادگی دولت به بیرون چالشی جدی است
مازندران - امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که قانون خوب مجری و اجرای خوب نیز نیاز دارد، گفت: هماهنگی قوا رمز پیشرفت کشور است اما وابستگی و دلدادگی به بیرون چالش است.
به گزارش خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مجلس خبرگان رهبری در دومین نشست مشترک نمایندگان استان مازندران با شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران با اشاره این که قانون خوب مجری و اجرای خوب نیز نیاز دارد، گفت: هماهنگی قوا رمز پیشرفت کشور است اما وابستگی و دلدادگی به بیرون چالش است.
 
وی با بیان این که حزب الله معیارهایی دارد، تصریح کرد: هشت سال قبل گفتم که اگر نامزدهای اصولگرای انتخابات ریاست جمهوری انقلاب و شهدا را ملاحظه کنند باید برای یک نفر کنار بروند اما این گونه نشد و نیروهای انقلابی انتخابات را واگذار کردند.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که حقیقت اصولگرایی کوتاه آمدن برای یکدیگر است، ادامه داد:‌ اگر فردی قوی تر می بینید باید برای آن کنار بروید و اصرار برای حضور داشتن صحیح نیست.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی خاطرنشان کرد: در انتخابات پیش رو نیز اگر تعدد نامزد داشته باشید باز هم بازنده خواهید بود.
 
حجت الاسلام یعقوبی، رییس شورای نیروهای انقلاب اسلامی مازندران نیز در این نشست گفت: نیروهای انقلابی در نقد مجلس مراقبت کنند تا در دام مخالفان مجلس انقلابی در تضعیف مجلس نیفتند. 
 
وی ادامه داد: انقلاب برای امروز و فردا نیست و باید زیرساخت لازم برای تلاش ها ایجاد شود. باید از مجلس شورای اسلامی حمایت لازم صورت بگیرد تا مجلس انقلابی در معرض اتهام قرار نگیرد.
 
رییس شورای نیروهای انقلاب اسلامی مازندران تاکید کرد: وارث خون شهدا هستیم و باید راه آنها را به هر طریقی ادامه دهیم.
 
نماینده مردم قایم شهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی با بیان این که در حال حاضر فصل بودجه‌بندی در کشور برای سال آینده است، گفت: انتظار داریم که از نظرات مشورتی نیروهای انقلابی در این حوزه استفاده کنیم.
 
نماینده مردم تنکابن و رامسر نیز با بیان این که بدنه انقلابی جامعه امید زیادی به قوه مقننه دارد، گفت: اساساً انقلابیون جامعه آسوده خاطری نسبت به قوه مجریه نداشتند و از ابتدا نگرانی ها مطرح بود که نتایج آن را مشاهده می‌کنیم اما انتخابات مجلس شورای اسلامی امیدها زیادی را در کشور ایجاد کرد.
 
سید شمس الدین حسینی با اشاره به این که به طور حتم مخالفین تماشاگر موفقیت مجلس انقلابی نخواهند بود، اظهار داشت: بارها شاهد بودیم که به محض اینکه در مجلس طرح یا اقدام مثبتی می خواست انجام شود مخالفین برای خنثی کردن آن اقداماتی کردند.
 
نماینده مردم ساری و میاندورود نیز به ملزومات جنگ اقتصادی اشاره کرد و گفت: آن چنان که نیاز باشد بصورت جهادی علیه جنگ اقتصادی اقدام نکردیم.
 
وی ادامه داد: مهم ترین موضوع این است که شرایط خاص جنگ اقتصادی را درک کنیم و عملکرد جهادی داشته باشیم.
 
زارعی، تقویت اعتماد عمومی در جامعه را مهم دانست و اظهار داشت: اعتماد عمومی جامعه باید افزایش یابد که مظهر مهم‌آن شرکت در انتخابات است. 
 
دبیر مجمع نمایندگان استان مازندران نیز با تاکید براین که رضایت مردم برای مجلس بسیار اهمیت دارد، گفت: نمایندگان شبانه روزی کار می‌کنند و کار را فقط به دولت واگذار نسپرده‌اند و تماشاگر نیستند.
 
مهدی سعادتی با اشاره به این که براز پیشبرد امور منتظر دولت بعد نیستیم، افزود: کمیسیون های مجلس تلاش ویژه ای دارند،‌دطرح های اقتصادی مختلفی در مجلس مطرح است اما کشور نیازمند یک طرح نجات اقتصادی است تا در میان مردم امید ایجاد شود.
 
شکرالله رضازاده، دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی هم در این نشست با بیان اینکه انتخاب انقلابی یک کلید واژه هست، گفت: اکنون دشمن همه تلاش خود را صرف زدن این کلید واژه کرد تا این کلید واژه در انتخابات ریاست جمهوری اثر بخشی قبل را نداشته باشد./950/د102/ب1
ارسال نظرات