۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۶۶۴۲۴۶
امام‌جمعه طبس:

دفاع مقدس ابهت شرق و غرب را در هم کوبید

دفاع مقدس ابهت شرق و غرب را در هم کوبید
خراسان جنوبی - حجت‌الاسلام محمدی گفت: دفاع مقدس باعث عزت، افتخار و بزرگی ما شد و ابهت شرق و غرب را در هم کوبید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی،  حجت‌الاسلام محمدرضا محمدی، امام‌جمعه طبس، امروز در همایش نهضت حسینی دفاع مقدس شهر دیهوک، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: دفاع مقدس برای ما خیر و برکات فراوانی به همراه داشت.

وی افزود: دفاع مقدس باعث شد تا افزون بر نمایش مظلومیت ما غیرت و حمیت مردان وزنان ایرانی به نمایش گذاشته شود و دنیا ببیند که ما با داشتن چنین غیورمردان وزنان رشیدی از هیچ‌گونه تهدید و جنگی نمی‌ترسیم و با تمام قوا از وطن خود حمایت می‌کنیم.

حجت‌الاسلام محمدی اضافه کرد: در حقیقت جنگ مانند دوروی سکه است یک‌طرف آن خرابی، ویرانی، شهادت و بحران است و ازنظر اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جامعه را تحت تأثیر قرار می‌دهد که بسیار مخرب است.

وی ادامه داد: طرف دیگر جنگ مانند گنجینه‌ای گران‌بها است که فداکاری، وطن‌پرستی، عزت و افتخار یک جامعه را به نمایش می‌گذارد و جنگ تحمیلی هم عزت و افتخار ما را به جهانیان نشان داد.

حجت‌الاسلام محمدی تصریح کرد: جنگ تحمیلی باعث شد تا ما دوست و دشمن خود را بشناسیم و به این نتیجه رسیدیم که باید به‌تنهایی و با تکیه‌بر خود از وطن خود دفاع کنیم؛ چراکه دول شرق و غرب از آمریکا و دست‌نشانده آن صدام حمایت می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس ابهت شرق و غرب را در هم کوبید؛ چراکه مقاومت و ایستادگی ستودنی مردان و زنان غیور ما دشمنان را به‌زانو درآورد و باعث شعله‌ور شدن نیروی انقلابی در جوانان ما شد.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به دوران پهلوی، افزود: در دوران پهلوی شاه مملکت ما که باید نماد عزت و افتخار یک ملت باشد نوکر و غلام حلقه‌به‌گوش آمریکا بود و به‌عنوان دست‌نشانده گوش‌به‌فرمان آمریکا عمل می‌کرد که این برای ما خفت بود.

امام‌جمعه طبس اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) اولین کاری که انجام دادند دست آمریکا را از سرزمین ما کوتاه کرده و گفت آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و می‌بینیم که باگذشت چهار دهه از انقلاب آمریکا نتوانسته هیچ غلطی بکند./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات