۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۷
کد خبر: ۶۶۳۵۹۳
امام جمعه همدان:

مسؤولان مردم را با وعده های بیهوده دلخوش نکنند

مسؤولان مردم را با وعده های بیهوده دلخوش نکنند
همدان - حجت الاسلام والمسلمین شعبانی گفت: مسؤولان همیشه در وعده های خود صادق باشند، زیرا صداقت آنان زمینه ساز اعتماد مردم به انقلاب و نظام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی عصر امروز در راس هیاتی از وضعیت کوی فردوسی شهر همدان بازدید به عمل آورد و از نزدیک با ساکنان این محل گفتگو کرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: متاسفانه در بازدید امروز متوجه شدیم که 600 خانوار در این محله زندگی می کنند که اکثرا دارای مشکلات بسیاری همانند نبود خدمات، مسجد، نانوایی، مدرسه و... هستند.

امام جمعه همدان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: از مسؤولان و مدیران استان همدان به ویژه مسؤولان و مدیران اداره کل مسکن و شهرسازی و نیز شهرداری درخواست داریم که این مشکلات را به خوبی رصد و نسبت به رفع آنها نهایت دقت و تلاش را داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی گفت: در طول این مدت مردم کوی فردوسی شهر همدان برای حل مشکلاتشان با بنده دیدارهای زیادی داشته اند، لذا امیدواریم که به زودی شاهد مرتفع شده این مشکلات باشیم.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه مدیران باید در رفع مشکلات مردم نگاهی جهادی و انقلابی داشته باشند، عنوان کرد: معاون وزیر مسکن نیز امروز به اینجا آمد و از نزدیک شرایط را مشاهده کرد، لذا مقرر شد در جلسه ‌ای برخی مشکلات موجود بین دستگاه‌های استان همدان بررسی و نسبت به رفع آنها اقدام شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: مسؤولان امر درباره حل مشکل مردم کوی فرودسی همدان به بنده قول ها و وعده هایی داده اند، بنابراین دو ماه دیگر شخصا در این مکان حاضر خواهم شد تا وضعیت بررسی شود و میزان عملیات اجرایی مشاهده شود.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی گفت: مسؤولان همیشه در وعده های خود صادق باشند، زیرا صداقت آنان زمینه ساز اعتماد مردم به انقلاب و نظام می شود، پس از مدیران درخواست داریم مردم  را با وعده های بیهوده دلخوش نکنند.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه نباید اختلاف بین ادارات زمینه ساز ایجاد مشکلات برای مردم و جامعه شود، اظهار کرد: در حال حاضر بین برخی از ادارات و سازمان ها در شهر همدان اختلاف نظرهایی وجود دارد، بنابراین بهتر است برای توسعه جامعه این اختلافات کنار گذاشته شود./1403/پ310/ب1

ارسال نظرات