۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۶۶۱۸۴۴

کتاب مقتل قتیل العبره تجدید چاپ شد

کتاب مقتل قتیل العبره تجدید چاپ شد
در کتاب مقتل قتیل العبره سعی شده متن یکدست و روان تاریخ عاشورا از صبح تا غروب روز عاشورا از حدود ۳۰ مقتل برداشت، اعراب گذاری و جمع بندی شود.

حجت الاسلام مرتضی وافی مدیر کانون خورشید در گفت و گو با خبرنگار سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، درباره تجدید چاپ کتاب مقتل قتیل العبره گفت: در این کتاب سعی شده متن یک دست و روان تاریخ عاشورا از صبح تا غروب روز عاشورا از حدود 30 مقتل برداشت، اعراب گذاری و جمع بندی شود. 

حجت الاسلام وافی بیان کرد: اصل این مقتل به زبان عربی بوده و در این کتاب ذیل عبارات عربی آن ترجمه هایی روان و یکدست توسط بنده آورده شده است.

وی با بیان اینکه این مقتل برای تمام سنین قابل اسفاده است، گفت: کتاب قتیل العبره می تواند برای مدیران فرهنگی، مداحان، خانواده ها و تمام کسانی که می خواهند همراه با حادثه عاشورا همراه شوند، قابل استفاده باشد.

مدیر کانون خورشید در ادامه به ویژگی های این اثر اشاره کرد و گفت: از ویژگی های این اثر می توان به داشتن رجزها، حماسه ها در روز عاشورا و برخی از فرازهای خطبه های سید الشهدا(ع) اشاره کرد، همچنین این کتاب همراه با مستندات بوده و کتاب های استفاده شده در آن ذکر شده است.

حجت الاسلام وافی ابراز داشت: به عزاداران پیشنهاد می شود در آستانه شهادت حضرت سید الشهدا(ع) و بعد از آن ایام اسارت آل الله با تهیه این کتاب و نقل مطالب آن در جلسات به ترویج و نشر سنت مقتل خوانی اقدام کنند.

گفتنی است، علاقه مندان می توانند کتاب مقتل العبره را  با قیمت 50 هزار تومان با پست رایگان تهیه  و برای تهیه این کتاب با انتشارات روز دهم به شماره 02532929206 تماس حاصل کنند./826/ت302/ق

ارسال نظرات