۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۶۶۱۶۱۰
مدیر حوزه علمیه لرستان:

کلاس های پایه اول حوزه حضوری برگزار می شود

کلاس های پایه اول حوزه حضوری برگزار می شود
لرستان - حجت الاسلام عبداللهی گفت: به علت شیوع ویروس کرونا دروس پایه اول حوزه حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی و دروس پایه دوم تا دهم حضوری و مجازی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام احد عبداللهی، ظهر امروز در جلسه هم اندیشی شورای آموزش حوزه علمیه لرستان با حضور اعضای شورای آموزش استان گفت: در زمینه تدریس دروس در سال تحصیلی جدید باید از شیوه های نوین آموزشی برخوردار شد.

مدیر حوزه علمیه لرستان  با اشاره به مسائل گوناگون آموزشی در مدارس علمیه افزود: دروس پایه اول به صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

وی ادامه داد: دروس پایه های دوم تا دهم به صورت تلفیقی( مجازی و حضوری) برگزار خواهد شد و اساتید باید از فرصت ها در تدریس دروس به خوبی استفاده کنند.

حجت الاسلام عبداللهی اظهار داشت: با راه اندازی کانال ها و گروه ها همه طلاب باید در این گروه ها حضور داشته باشند و بهره مندی مجازی از تدریس دروس به خوبی در نظر گرفته شود.

وی بر ضرورت نظارت بر حضور غیاب طلاب(حضوری و مجازی) تأکید کرد و گفت: اساتید در این زمینه باید به خوبی عمل کنند و کلاسی که به صورت مجازی برگزار می شود طلبه باید در کلاس های مجازی اعلام حضور نماید.

حجت الاسلام عبداللهی در پایان بر تقریر نویسی دروس تأکید کرد و گفت: شرایط تحصیل در مدارس علمیه با توجه به شرایط حاکم در جامعه و شیوع ویروس کرونا باید با برنامه ریزی، نظارت و مطابق شرایط پیش آمده به بهترین شکل برگزار شود./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات