۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۶۶۱۵۸۷
معاون فرهنگی حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

فعالیت تبلیغی خواهران مبلغ در فضای مجازی

فعالیت تبلیغی خواهران مبلغ در فضای مجازی
لرستان - عزیزی از حضور فعال خواهران مبلغ در فضای مجازی خبر داد و گفت: برنامه های تبلیغی طلاب با محوریت محرم و راه اندازی پویش های عاشورایی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سمیه عزیزی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران، گفت: مراسم عزادارای محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی در محوطه مدارس علمیه خواهران سراسر استان برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان به فعالیت خواهران طلبه و مبلغ در فضای مجازی به مناسبت ماه محرم اشاره و خاطرنشان کرد: برنامه های تبلیغی خواهران مبلغ با محوریت گفتمان های دینی، پاسخگویی به سؤالات و شبهات، بیان احکام و نهادینه سازی اهداف قیام عاشورا و احیای امر به معروف و نهی از منکر است.

وی ادامه داد: خواهران طلبه با راه اندازی پویش های عاشورایی در زمینه تبیین و ترویج فرهنگ عاشورایی تلاش می کنند.

عزیزی بیان کرد: تهیه و پخش کلیپ با محوریت عاشورا، برگزاری سیر مطالعاتی و مسابقات کتابخوانی با محوریت قیام امام حسین(ع) از دیگر اقدامت تبلیغی خواهران مبلغ  و طلبه است.

وی در ادامه از برگزاری مسابقه بازشناسي بانوان روايتگر خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات در قالب شعر كوتاه، متن ادبي، كليپ، اينفوگرافي، عكس نوشته، استيكر، دل نوشته كوتاه برگزار می شود.

عزیزی اظهار داشت: طلاب می توانند آثار خود را تا پایان محرم ارسال کنند و نتایج این دوره از مسابقات در هفتم ماه صفر اعلام می شود./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات