ویژه نامه «آسیب شناسی مشکلات عرصه تبلیغ» راه اندازی شد
به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با توجه به آیه شریفه «لَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ»، تفقه و تبلیغ از رسالت های مهم حوزه های علمیه محسوب می شود.
روحانیت شیعه در راستای عمل به وظایف ذاتی خود، همواره مسأله تبلیغ را از رسالت های اصلی خود دانسته و در طول برهه های مختلف از طریق تبلیغ برای نشر معارف الهی گام برداشته است.
از این رو خبرگزاری رسا ویژه نامه ای را با عنوان «آسیب شناسی مشکلات عرصه تبلیغ» راه اندازی کرده است تا اساتید، فضلا و خطبای حوزوی به بررسی ابعاد مختلف این موضوع پرداخته و دیدگاه ها و راهکارهای خود را در راستای ساماندهی امر تبلیغ در حوزه های علمیه بیان کنند.
طلاب، اساتید و مبلغان می توانند نظرات خود را ذیل همین خبر و یا از طریق آیدی ایتای «Adminrasana@» برای ما ارسال کنند.
مخاطبان گرامی میتوانند از اینجا اخبار مربوط به ویژه نامه «آسیب شناسی مشکلات عرصه تبلیغ» را مشاهده کنند./841/ت303/ف
به خدا اگر نتوانند و یا نخواهند برای این مساله فکری و تدبیری بکنند، در انحراف و گمراهی جامعه سهیم اند.