۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹
کد خبر: ۶۵۶۶۹۳
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر خوزستان:

پاسخگویی دولت به خواسته‌های مردمی مانع از اغتشاش است

پاسخگویی دولت به خواسته‌های مردمی مانع از اغتشاش است
حجت الاسلام رستگار گفت: اگر مطالبات را از راه قانونی پیش ببریم و دولتمردان توجه و بها بدهند، خود به خود مطالبه گری جا باز می‌کند.
حجت الاسلام عبدالرضا رستگار، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه قوه قضائیه از زمان روی کار آمدن آیت الله رئیسی نمره قابل قبولی را در بحث مبارزه با فساد به دست آورده است، عنوان داشت: بسیاری از شرکت‌ها و کارخانه‌ها فعال شده، مطالبه گری مردم تسهیل یافته و برخورد با دانه درشت‌ها جدی پیگیری شده است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با ابراز امیدواری از اینکه مبارزه با فساد و تحقق عدالت ادامه دار باشد، اضافه کرد: ارسال انبیاء و نزول کتب الهی برای تحقق قسط و عدالت است، عدالت اجتماعی و حرکت به سوی جهان پر از عدل جزو آرمان‌های انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

حجت الاسلام رستگار با بیان اینکه عدالت گستری ویژگی خاص حضرت حجت بن الحسن (ع) است، بیان داشت: عدالت بدین معنا است که هر کس در جای خودش بگیرد، عدالت از نیاز‌های جامعه انسانی است که متأسفانه نتوانستیم به آرمان‌های امام و منویات رهبری در این باره دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه تحقق عدالت، شدنی است، ادامه داد: نژادپرستی در اروپا و آمریکا حاکم است، در جهان غرب احساس بیشتری به تحقق عدالت می‌شود، همانطور که در ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و نظامی توفیقاتی به دست آوردیم در بحث عدالت اجتماعی نیز موفقیت کسب کنیم.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) با اشاره به اینکه مطالبه گری با اغتشاش تفاوت دارد، گفت: اگر مطالبات را از راه قانونی و با سنجش شرایط زمانی و مکانی و نیاز‌های کشور و با تدابیر حکیمانه پیش رویم و دولتمردان توجه و بها بدهند، خودبخود مطالبه گری جا باز می‌کند و مطالبه‌های حق جویانه خواهیم داشت.

حجت الاسلام رستگار عنوان داشت: کف خیابان آمدن و هوچی گری و آتش زدن اموال عمومی، با مطالبه گری منطقی سازگاری ندارد، با مطالبه گری منطقی مشکلی پیش نمی‌آید./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات