۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۶۵۶۲۳۴
رییس مجمع نمایندگان خوزستان:

مدیران ناکارآمد باید برکنار شوند

مدیران ناکارآمد باید برکنار شوند
حسینی با بیان اینکه نمایندگان در عزل و نصب‌ها دخالت نداشته اما بر حسب وظیفه نظارتی، ورود می‌کنند، گفت: مدیران ناکارآمد باید در سریع‌ترین زمان ممکن برکنار و پاسخگو باشند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سید کریم حسینی، رییس مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی، پیش از ظهر امروز، در نشست با اصحاب رسانه، با بیان اینکه شاهد مبارزه بسیار خوب با فساد در درون قوه قضائیه هستیم، عنوان داشت: اصلاحات در قوه قضائیه به اصلاح کشور و مبارزه با فساد و بازدارندگی از جرم و جرایم منجر می‌شود.

وی با بیان اینکه پیام رهبری در آغاز بکار مجلس مسیر پیش روی نمایندگان را مشخص کرده است، اظهار داشت: بحث اقتصادی و فرهنگی اولویت مهم کشور و از ضروریاتی است که از روز‌های اول آغاز بکار مجلس یازدهم مورد توجه قرار گرفت.

حسینی بیان داشت: اگر قوه‌ها مسیر خدمت به مردم و مصالح عمومی را رعایت کنند تکیه گاهی برای شان خواهیم بود، در استان نیز آمادگی همکاری با مدیران اجرایی و قضایی استان را داریم گرچه چراغ سبزی به ما داده نشده است.

وی با بیان اینکه در عزل و نصب‌ها دخالت نداریم، اما در عین حال بر حسب وظیفه نظارتی، ورود می‌کنیم، تصریح کرد: مدیران ناکارآمد باید در سریع‌ترین زمان ممکن برکنار و پاسخگو باشند، زحمات مدیران کارآمد نباید فراموش شود، جوانان در مدیریت نه به صورت شعاری بلکه در عمل اجازه ورود پیدا کنند و به جد پیگیر خواهیم بود.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از تخلفات و ناکارآمدی‌ها اغماض نمی‌کنیم، گفت: نظارت قانونی بر عملکرد مدیران استانی از بالاترین تا پایین‌ترین رده را دنبال می‌کنیم، از مسؤولان می‌خواهیم پیگیر دغدغه‌ها و خدمت رسانی به مردم باشند و نمایندگان کنارشان خواهند بود.

رییس مجمع نمایندگان استان خوزستان با اشاره به اینکه عوارض آلایندگی نفت و سایر صنایع به شکل صریح و شفاف اعلام نشده است، اضافه کرد: در زمینه انتقال آب نشست‌های قابل قبولی با نمایندگان چهارمحال و بختیاری داشتیم، وزیر نیرو نیز قول داد در صورتی که سازمان محیط زیست بر عدم انتقال آب دستور بدهد قطعا پروژه انتقال آب از هشت آباد آغاز نخواهد شد.

حسینی با بیان اینکه مخالفت کتبی و رسمی سازمان محیط زیست با پروژه انتقال آب از تونل بهشت آباد را می‌خواهیم، گفت: ما خواهان برچیده شدن کارگاه پروژه هستیم حتی قرارگاه خاتم الانبیا اعلام کرده به شرط پیوست زیست محیطی به تکمیل پروژه تونل بهشت آباد ورود می‌کند.

وی عنوان داشت: در بحث کرونا وضعیت اهواز خوب نیست گرچه وضعیت زرد اعلام شده است، با اعلام آمار‌های مبتلایان استانی از سوی وزارت بهداشت مخالف هستیم، تخت‌های ویژه بیمارستان‌های استان اشغال شده است.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی صداقت مسؤولان با مردم را خواستار شد و گفت: مردم نیازمند همدلی، همراهی و صداقت مسؤولان هستند، برخورد صادقانه با مردم سبب همراهی با مسؤولان خواهد شد.

حسینی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی تعامل با جهانیان را منحصر به آمریکا نمی‌داند، عنوان داشت: آمریکای بدعهد لایق مذاکره و تعامل نیست، تعامل با کشور‌های همسایه را براساس احترام خواستار هستیم./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات