۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۶۵۶۲۱۶
نگاهی به وصیت‌نامه طلبه شهید بیات؛

پاسدار حریم قرآن و انقلاب باشید تا دشمن شاد نشویم

پاسدار حریم قرآن و انقلاب باشید تا دشمن شاد نشویم
شهید حجت الاسلام محمد ولی بیات در وصیت‌نامه خود از مردم خواسته است که پاسدار حریم قرآن و انقلاب باشند و در مقام عمل پیرو خط امام و شهدا باشند که رمز شکست دشمن است.

به گزارش خبرگزاری رسا در خرم آباد، بخشی از وصيت نامه شهید حجت الاسلام محمد ولی بیات، متولد روستای عباس آباد از توابع شهرستان ازنا است، که در عملیات والفجر 8 منطقه فاو در سال 1364 به درجه رفیع شهادت نائل آمد، خطاب به مردم ارائه می شود.

«قدر انقلاب اسلامی را بدانید و از آن غافل نشوید که مبادا این نعمت را خدا از شما بگیرد.»

بسم رب الشهدا

خدايا هنگامي كه اين نوشته را تحت عنوان وصيتنامه مي نويسم بار سنگين گناه بر قلبم سنگيني مي كند، مي دانم كه از كثرت گناه ای خداي بزرگ شايسته شهادت نيستم اما به لطف و رحمت بي كرانت و بخشش بي اندازه ات اميدوارم.

خدايا من مي دانم كه بنده جاهل هستم اما اين را مي دانم كه فضاي رختخواب برايم تنگ و مردن در آن بسي برايم ننگ آورتر خواهد بود، پس تو اي معبود دل ها اي ياور بي پناهان مرا درياب و از اين زندگي فاني نجاتم بخش كه جز معصيت و گناه چيزي نيست آن چنان كه خود در قرآن فرموده‌اي(و ما الحيوه الدنيا الا لهو و لعب) دنيا  جز بازيچه كودكان و هوسراني بي خردان هيچ نيست.

خدايا از اين دنيا سرمايه و مالي ندارم كه در راهت بدهم خدايا بحق زهراي اطهر(س)و آنهایي كه در راهت شهيد شده اند تو را سوگند مي دهم كه اين جان ناقابل حقير را قبول فرموده تا در صراط مستقيم و با احمق ترين دشمنانت ريخته شود.

اي ملت عزيز ايران الان وقت امتحان است البته عده اي امتحان خويش را پس داده اند ولي هنوز امتحان نهايي نرسيده است چون به انتهاي راه خيلي داريم اما خوشا به حال آنهایي كه از امتحان الهي در مي آيند و در محضر خداي تعالي سرفراز هستند.

واي به حال آنان كه جذب دنيا شدند و غافل از اين راه، اي خوبان خدا و اي كسانيكه در هر وقت و هر زمان مطيع خداي متعال هستيد در حق ما وآنان كه غافل هستند دعا كنيد كه حق تعالي ما را نجات دهد.

همه ما محتاج خدا هستيم اگر خدا دست محبت و كرامت را از ما بردارد  در همان آن واحد سقوط و به درك اسفل السافلين خواهيم پيوست بيشتر حرف بنده به آنانست كه هنوز بعد از چند سال انقلاب و جنگ به حقانيت جمهوري اسلامي و رهبري حضرت امام پي نبرده اند و غافل از آن هستند كه خداي بزرگ اين نعمت را از ما بگيرد و در صورتي كه دنيا آرزوي اين نعمت را مي كشد پس اي ملت عزيز و بزرگ ايران قدر اين نعمت الهي را بدانيد چنانكه تا بحال دانسته ايد و مي دانيد از رهنمودهاي پيامبرگونه امام به نحو احسن استفاده نمایيد و ايشان را ياري كنيد كه ياري كرده ايد.

خدا مي داند كه شما ملت شريف ايران مثل اهل كوفه نيستيد كه امام حسين(ع) را دعوت كردند ولي او را ياري ننمودند.

و اما پيام عبد ذليل خدا بر حافظين حدود الله يعني پاسداران حريم الهي، شيران روز و زاهدان شب، آنانكه تا آخرين قطره خون در سنگرها مي ايستند و برعليه ستمگران شرق و غرب و دست نشاندگان آنها ستيز مي كنند.

آنچه كه خيلي مهم است اين عزيزان حفظ كنند وحدت و اخوت است كه بزرگترين منبع در رشد معنويات است.

قرآن بخوانيد و ديگر اينكه برادران سعي كنند در عمل پاسداران حريم قرآن و انقلاب باشيد نه شعار تا زماني كه منافع ما در خطر نيست بگویيم اسلام و انقلاب و ادعا كنيم كه پيرو خط امام و حزب الهي هستيم ولي زماني كه لازم باشد در صحنه و ميدان هاي جنگ باشيم ميدان هاي مبارزه را خالي بگذاريم بايد سعي كنيم دنباله رو خط سرخ شهيدان عزيز و والامقام بخصوص سالار شهيدان امام حسين(ع) باشيم كه خداي نكرده از پاي درآیيم و منافقين و دشمنان اسلام را شاد كنيم .

و به خانواده معظم شهدا قول مي دهم كه تا آخرين نفس راه عزيزان از دست رفته و شهداي آنها را ادامه خواهيم داد و سنگرهاي خالي آنها را پر خواهيم كرد تا آنكه يا شهيد بشويم يا به پيروزي نهايي برسيم.

وصيت من به پدر و مادرم:

پدرو مادر عزيزم مخصوصاٌ پدر بزرگوارم مي دانم كه زحمات بسياري برايم كشيده اید و در قبال اين زحمات شما كاري انجام نداده ام از پدر و مادر عزيزم خيلي تشكر مي كنم كه مرا در يافتن راه حق و صراط مستقيم كمك كرده ايد.

از مادرم مي خواهم كه اگر شهيد شدم بجاي من از همسايگان و اقوام معذرت خواهي كند كه اگر از دست اين حقير نارضايتي دارند مرا حلال كنند.

از برادرانم محسن، محتبي، مصطفي عزيز مي خواهم كه در خدمت اسلام باشيد، قرآن بخوانيد و تقواي را پيشه كنید و عبادت و اطاعت خدا را به نحو احسن انجام دهند و از خواهرانم مي خواهم كه واجبات الهي را بخوبي انجام دهند و نماز را به وقت بخوانند تقواي را پيشه كنند و حجاب اسلامي را رعايت كنند و در مرگم نيز چون زينب(س)مقاومت كنند و پيام رسان خون شهدا باشند.

همسر عزيزم سلام عليكم: مي دانم آنچه كه اسلام فرموده نتوانستم در حق شما ادا و رفتاري كه پسند شما باشد انجام دهم از اينكه هرگونه در حق شما كوتاهي كردم معذرت مي خواهم و اميدوارم اگر مسئله اي از اين حقير در دل داريد ببخشيد و برايم دعا كنيد./9451/د102/ف

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
نباید انتظار داشته باشیم که فرشتگان بیایند و کار های ما را انجام بدهند ، این خود مائیم که باید ب رای امور گونان مدیران و کار دانا ن بحد لازم تربیت کنیم . اجازه میخواهم یک شوخی هم کرده باشم اگر چه یخ و بی مزه .است.
دانسته ای خلق را تو ناشی ___چون نقش و نگار روی کاشی .__ ___ هر جا که عزیزمن تو باشی -__ حتی نتوان خرید لواشی کی دیده به جام خویش آشی __ این را بنگار در حوا شی .__ هر جا ز کتاب که خو استه باشی .
شوخی بس است یا باز ادامه بدهم؟ خدابه ما توفیق خدمت به بندگانش را در راه خودش عطا بفرماید
0
0