۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰
کد خبر: ۶۵۶۱۷۹
مسؤول سابق نظام تحقیقات قوه قضائیه:

شکاف طبقاتی در کشور پیامد مدیریت لیبرالی است

شکاف طبقاتی در کشور پیامد مدیریت لیبرالی است
حجت الاسلام محمدی نظام آبادی، عدالت خواهی را نشانه غیرت دینی دانست و گفت: یکی از مهمترین پیامدهای مدیریت وابسته و غیراسلامی، شکاف طبقاتی اقتصادی در کشور است.

حجت الاسلام محمدی نظام آبادی، مسؤول سابق نظام تحقیقات قوه قضائیه در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به عملکرد قوه قضائیه اظهار داشت: قوه قضاییه در این مدت کوتاه در نظارت بر قضات و سازمان‌های وابسته اش عملکرد خوبی داشته است.

حجت الاسلام محمدی نظام آبادی، مجلس انقلابی و همراه با قوه قضائیه را فرصت مغتنمی خواند و افزود: قوه قضاییه اگر همین رویه را در مبارزه با فساد و دارندگان عناوین و منصب‌ها ادامه دهد، موجب دلگرمی و امیدواری مردم خواهند شد و مسؤولان نیز در مسؤولیت خودشان بهتر عمل خواهند کرد.

وی عدالت خواهی را نشانه غیرت دینی دانست و تأکید کرد: برخی مسؤولان، اندیشه‎ها‌ی امامین انقلاب را فراموش کرده و خود را حاکم بر مردم می‌دانند، در صورتی که در مکتب امام و رهبری، مسئولان باید خادم مردم باشند.

مسؤول سابق نظام تحقیقات قوه قضائیه با انتقاد از مدیریت لیبرالی و غرب‌گرا در کشور تصریح کرد: یکی از مهمترین پیامدهای مدیریت وابسته و غیراسلامی، شکاف طبقاتی اقتصادی در کشور بوده است که به جای پرداختن به تولید و تکیه بر توان داخلی و استفاده از ظرفیت‌های کشور و اقدامات اقتصادی، نگاهش به بیگانگان است و کشور را معطل گذاشته است.

وی نظارت اجتماعی را از عوامل پیشگیری و مقابله با فساد عنوان کرد و گفت: باید علل واقعی شکل گیری مقوله فساد در کشور شناسایی شود، تا بتوان با آن مقابله کرد.

حجت الاسلام محمدی نظام آبادی افزود: فساد سازمان یافته در برخی ادارات و سازمان‌ها نوعی آسیب است، از این جهت عملکرد قوه قضائیه در سلب صلاحیت معدود قضات فاسد و تشویق قضات سالم و عادل، بارقه امید را در ذهن مردم شکوفا کرده است./908/ت302/ف

ارسال نظرات